Avatar billede smiley2k Nybegynder
22. juli 2002 - 00:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

manual ??

Nogen der ved hvor der er en rigtig nem manual over hvordan man installerer Perl/CGI til IIS

Det skal nemlig Bruges til noget CS Stats ...

og jeg er den værste newbie til den slags sager ...

så jo nemmere den er ... jo bedre ...

På forhånd mange tak ...
Avatar billede bongobride Nybegynder
22. juli 2002 - 00:29 #1
måske www.webcafe.dk ?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
22. juli 2002 - 02:38 #2
du henter

ActivePerl fra http://www.activestate.com

link: http://downloads.activestate.com/ActivePerl/Windows/5.6/ActivePerl-5.6.1.633-MSWin32-x86.msi

denne fil kører du... og så er det faktisk installeret...

det eneste, du mangler, er at sætte de rigtige rettigheder (executable) for de perl-filer du ønsker at køre.
Avatar billede smiley2k Nybegynder
22. juli 2002 - 18:09 #3
tak skal du have ...

men hvor eller hvordan sætter man det ??
Avatar billede thomasledet Nybegynder
23. juli 2002 - 20:19 #4
det gør du inde i din IIS-manager-fætter... tryk på properties for filer/mapper... her er der noget, der hedder executable (et flueben) eller script eller noget i den retning... er ikke lige den store windowshaj, så det er så præcist, som jeg kan fortælle dig det... :)
Avatar billede smiley2k Nybegynder
23. juli 2002 - 20:22 #5
oki jeg prøver ... takker