Avatar billede janeamil Nybegynder
21. juli 2002 - 20:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Warcraft 3

Nogen der ved hvor man kan downloade 1 demo af warcraft 3
Avatar billede hrh Nybegynder
21. juli 2002 - 20:46 #1
Du kan ikke downloader demo'en af Warcraft 3 mere, den er blevet er fjernet fra blizzards hjemmeside som handler om Warcraft 3

Mvh HrH
Avatar billede janeamil Nybegynder
21. juli 2002 - 20:54 #2
Er detr slet ingen sider med det?
Avatar billede bongobride Nybegynder
21. juli 2002 - 20:57 #3
Mon ikke at der er nogle PC-Magaciner der har haft en demo?
Så kan du jo bestille det nr. af bladet hvis det var
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
21. juli 2002 - 20:59 #4
hmm 2 sek..
Avatar billede hrh Nybegynder
21. juli 2002 - 21:00 #5
Nej du kan ikke hente en version fra nettet, men det kan godt være du kan være heldig at finde en demo i et af de pc blade..

Mvh HrH
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2002 - 21:08 #6
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
21. juli 2002 - 21:12 #7
john stigers - det er ikke DEMOEN , det er "gameplay" altså man ser hvordan spillet er og ikek selv spiller.... ville nemlig også selv have skrevet den side , men kiggede lige lidt nærmere på "filen".. så hrh har vidst nok ret. med mindre det er alt det der "warez"...
Avatar billede janeamil Nybegynder
21. juli 2002 - 21:16 #8
Kan man dolle det kazaa??? ok det er måske ikke så godt og sige herinde  men skal fide ud af om jeg skal købe det
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2002 - 21:18 #9
janeamil> ja det er ikke så godt spørge om herinde, men du må jo prøve.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
21. juli 2002 - 21:19 #10
well , så download den her "fil" : http://www.3dgamers.com/dl/games/warcraft3/war3_gameplay.exe.html som jeg selv var ved at skrive før , der kan du se hvorn spillet er ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2002 - 21:21 #11
P.s. det jeg linker til ER altså en demo - dog en selvkørende demo og ikke en spilbar demo :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
21. juli 2002 - 23:34 #12
yep , det er også det jeg skrev >> det er "gameplay" *altså man ser hvordan spillet er* og ikk selv spiller << . :)