Avatar billede kokamok Nybegynder
21. juli 2002 - 14:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

xp og 3dspil

Hej eksperter!

Jeg har et problem med nogle spil i winxp_pro. Jeg spiller et spil der hedder Morrowind. Og det har virket fint indtil nu.
Men nu crasher det til desktop lige i starten når spillet loader. Ikke savegame. Men når spillet loader i starten til spil menu'en. Lige inden den kommer frem crasher spillet til desktop.
Der er udgivet en patch og den er kørt, men den løser ikke problemet.
Jeg har afinstalleret spillet og geninstalleret det. Men hjalp heller ikke. Jeg har den nyeste driver fra ATI installeret.

Jeg har en 800mhz Atlon med 512 mb SDram, ATI RADEON 7200 med 64mb DDRram og soundblaster Live player 1024 også med ny xpdriver.

Håber nogen kan hjælpe mig med det har.

Bjarke Larsen
Avatar billede esoulman Nybegynder
21. juli 2002 - 14:36 #1
Prøv at højreklikke på filen du åbner for at køre spillet, vælg egenskaber og kompatibilitet-fanebladet. Sæt den så til at køre under windows 98.
Avatar billede initializing Nybegynder
21. juli 2002 - 14:38 #2
ATI har generalle problemer med at køre nogle spil.
Avatar billede kokamok Nybegynder
21. juli 2002 - 14:43 #3
ja jeg ved godt de har haft nogle problemer. Men der undre mig er at det jo har virket. Også lige pludslig ikek virker. Men jeg prøver lige igen.

Bjarke Larsen
Avatar billede galleon Nybegynder
21. juli 2002 - 14:43 #4
denne computer>kontrolpanel>skærm

tryk på faneblades indstillinger og nede i højre hjørne er knappen advanceret tryk på den og så kommer der en ny vindu tryk der på fejlfinding  og set den 2 takker ned og hvis det ikke virker prøv så med 3 takker
Avatar billede kokamok Nybegynder
21. juli 2002 - 15:08 #5
Hmmm nej det hjalp heller ikke. Kan det være et multitask problem? Jeg har også et problem med Dukenukem Manhatten Project. Spillet kan godt starte, men hvis jeg skifter ud til windows. Kan jeg ikke skifte tilbage til spillet igen.

Hilsen
Bjarke Larsen
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:48 #6
Hej

Havde glemt denne tråd.

Undskyld til dem der er blevet brændt af.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:49 #7
Hej

Havde glemt denne tråd.

Undskyld til dem der er blevet brændt af.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:49 #8
hej