Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 10:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gemme svar på HD

Et "rart" lille forslag...

Kunne man ikke oprette en lille funktion i en menu, så man kan save samtlige svar i et spørgsmål på HD.

På den måde er det muligt at bruge svarene off-line, hvad nogle gange er "nødvendigt", f.eks hvis man "roder" i BIOS.

Ville være en rigtig god funktion.

????  Eddie
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 10:38 #1
UPS .  er det rigtigt der er forvalgt 30 point hvis man ikke selv sætter point op - Der skulle ikke have været sat point tli dette spørgsmål..
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 10:39 #2
Nå, men de kunne jo hentes "tilbage" igen, men er stadig meget interesseret i forslaget omkring save på HD..???
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
21. juli 2002 - 10:43 #3
Jeg synes det lyder som en god ide! Så kunne man gemme tråden på sin computer, og man kunne så evt. printe det ud.

- Rasmus!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. juli 2002 - 10:50 #4
Jeg synes det er en dum ide :OÞ

Du kan jo bare bruge IE's funktion:
File -> Save as -> og så et eller andet.

Så får man da gemt det hele.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2002 - 10:58 #5
Og i Mozilla -> File -> Save Page As

Jeg vil tro andre browsere også kan. :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2002 - 10:59 #6
Men hvis du er i BIOS, kan du jo slet ikke se nogen filer på din computer. hehe.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. juli 2002 - 11:01 #7
Tjaaa, okay, de kunne lave en side så brugere der absolut skal have åbnet et spm. i bios kunne bruge.. meeeeen :-)
Avatar billede resten Nybegynder
21. juli 2002 - 11:01 #8
Der kommer en funktion her på exp hvor man kan gemme de spørgsmål man syntes ligesom i ens fortrukne.
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 13:23 #9
goulduck -  LOL

Jeg ved godt at jeg selvfølgelig ikke kan bruge et e.v.t. svar fra HD hvis jeg er i BIOS, men "overdrivelse fremmer forståelsen"..  blot et eksempel...

Men det ville være rart at kunne bruge udvalgte svar uden at skulle drøne rundt efter dem.. der er jo trods alt mange kategorier herinde - og rigtig mange gode kommentarer

"Gizmo"  Den med IE " filer - Save as"  Den går bare ikke, for det er kun linket der bliver savet, jeg har prøvet, inden jeg oprettede dette forslag.

En af grundene til mit forslag er at skal man følge alle de links der er, så har man pludselig mange IE´er oppe, og en hel del at rode rundt i...

Jeg syntes nu det er en god idé, det giver mulighed for at have de svar / kategorier man kan bruge liggende og kan bruge dem selv off-line...
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 13:25 #10
"resten"  Det er bare kanon - min indfaldsvinkel til exp er ihvertfald at den kan bruges til meget, mangler bare at kunne bruge svarene off-line UDEN at skulle kopiere/paste "hver enkelt linie"  :-))
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2002 - 13:36 #11
"Save As" gemmer hele siden.... Har lige testet det (bare for at kunne sige det).
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2002 - 13:37 #12
Hvilken IE version bruger du?
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 14:54 #13
Hej gouldock.

Jeg kører med Win XP, hvor IE 6.0 er std / indbygget

Når jeg skriver at den gemmer liknet er det jo det samme som siden - men man skal være online for at se det da den jo hopper dirkete til siden - på nettet, ihvertfald på min PC.

Er jeg ikke online kan jeg ikke se siden jeg gemmer  ..
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2002 - 15:25 #14
Det lyder underligt.

Når jeg i browseren (IE) vælger save as, så spørger den hvor den skal gemme siden (selvfølgelig) og jeg vælge så et sted. Så kan man se at den downloader elementerne fra siden af.

Bagefter har jeg et .htm dokument og en mappe med næsten samme navn, som indeholder billederne fra siden af.

Dette virker helt fint offline.
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 15:36 #15
PC-ere er underlige ...!!!!

Prøvede nøjagtig det samme i går med førnævnte resultat....

Har lige taget turen igen for at "teste" - nu har jeg samme resultat som Dig goulduck...  Faktisk lidt irriterende ( så har spørgsmålet jo næsten været overflødigt)...

Borset fra jeg har fået selve idéen "på plads" og andre forhåbentlig også kan have glæde af disse oplysninger.