Avatar billede royzr Nybegynder
21. juli 2002 - 01:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvorfor?

den her side kører tilbage til en anden lidt belastende http://www21.brinkster.com/skandmafia/visnyheder.asp
nogen der har en ide hvorfor
Avatar billede stof Nybegynder
21. juli 2002 - 01:36 #1
Måske kan det være som den skriver forbudt at se denne side... Som den skriver: Du har ikke rettigheder til at se denne side
Avatar billede stof Nybegynder
21. juli 2002 - 01:39 #2
Men det virker besynderligt at man så får lov at se den i 2 sek. Man kan nå at trykke STOP og så surfe rundt på siden, men mange af linkene virker ikke... Så hvad kan man bruge siden til???
Avatar billede royzr Nybegynder
21. juli 2002 - 01:45 #3
tja r jo heller ikke færdig endnu
Avatar billede stof Nybegynder
21. juli 2002 - 01:47 #4
Nej, Det kan være ham som har lavet den, som har lavet det med vilje...
Avatar billede coool.dk Nybegynder
21. juli 2002 - 01:56 #5
Hmm kig efter noget like <meta noget="2" url="skandmafia/"> elelr sådan noget... :D
Avatar billede emingos Nybegynder
21. juli 2002 - 01:57 #6
royzr det er i en af dine filer nok visnyheder.asp kan du ik poste koden til den??

så nok godt finde det
Avatar billede emingos Nybegynder
21. juli 2002 - 01:58 #7
ka jeg nok godt finde den.. er lidt træt.. kl er jo ved at være mange :)
Avatar billede royzr Nybegynder
21. juli 2002 - 02:09 #8
har fundet ud af d nu spørgsmålet r bare hvem der skal havde points
Avatar billede emingos Nybegynder
21. juli 2002 - 02:27 #9
behold dem selv :)
Avatar billede coool.dk Nybegynder
21. juli 2002 - 15:52 #10
Hmm hvad var fejlen?