Avatar billede phantom_06 Nybegynder
20. juli 2002 - 23:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gemme svar på HD..

Så til min anden del af mine 2 spørgsmål- om man kan gemme svarene herinde fra på HD...

Det er ikke altid jeg har blæk i printeren, eller tid til at udskrive, falder over mange ting herinde på nettet....

Så kan svarene herinde gemmes "til senere brug"...??

Så man f.eks ikke skal lede efter dem igen og igen herinde...

Jeg har forsøgt funktionen "gem som" under "filer" men det er kun linket til url der gemmes...

Nogen gode idéer..???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juli 2002 - 23:27 #1
øøøh - copy/paste....
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2002 - 23:38 #2
du kan også gemme siderne undert foretrukne i en mappe der hedder Eksperten
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2002 - 23:39 #3
ellers er der kun Copy-paste som Heavy skriver ;o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juli 2002 - 23:43 #4
*lol*
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
20. juli 2002 - 23:45 #5
"retaxes" - At gemme siderne i fortrukne er jo det samme som at gemme linkene, så er jeg stadig afhængig af at skulle være på nettet for at kunne se hver enkelt side...  ( øv) :(

"metal hansen" - er det virkelig eneste mulighed...  En lidt træg måde at skulle gemme de mange gode sider på ...

Havde været rart hvis man kunne gemme på samme måde som man udskriver....  - Jeg venter lidt med ( point-givning ) selv om Dit svar er meget tæt på at opfylde mit ønske ...:-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2002 - 23:54 #6
jeg kan ikke se andre muligheder!

Det er jo en form for Off line mulighed du søger
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
20. juli 2002 - 23:59 #7
Helt rigtigt opfattet "retaxes", at kunne bruge svarene offline - uden at skulle have dem udprintet "lige her og nu", ---  så jeg må den tunge vej og kopiere linierne "hver for sig" og paste dem  ... (øv  havde ellers håbet på en genvej som ved udprintning)

Nu har jeg så lige et lille dilemma....

Hvem af jer giver jeg pointene....???

Metal eller retaxes...  eller deler I dem...???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:02 #8
jamen så havde jeg jo løsningen ;0)
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
21. juli 2002 - 00:16 #9
Jamen -ok ,  værsgo Hansen  :-))
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:20 #10
takker :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2002 - 10:45 #11
det ville jo være en katastrofe at dele 10 point *S*

desværre kan Offline ikke fungere i det tilfælde, den insisterer at gå online!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 13:31 #12
retaxes > normalt deler jeg da gerne, men han bruger jo mit svar, sååååh - de 10 point er mine *GGG*
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2002 - 17:03 #13
no bad feeling *S*