Avatar billede netsyd Nybegynder
22. august 2000 - 19:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

side med tidsindstillet afsnit

kan man lave en side i frontpage med flere tidsinstillet afsnit feks. i tabeller hvor hver tabet har et bestemt tidsinterval og hvordan gør man?
Avatar billede manon Nybegynder
22. august 2000 - 19:53 #1
hej netsyd

kan du definere det lidt mere ?

Jeg tror ikke at du kan tidsstyrer tabeller, men frames kan du godt styre, f.eks hvornår det visse er ny side osv.
Avatar billede dta Nybegynder
22. august 2000 - 20:29 #2
Du laver en side med den tabel som du ønsker sat ind i et bestemt tidsinterval.

Herefter går du til den side som den skal sættes ind på og vælger insert -> Component -> Scheduled Include Page

Så vælger du siden med din tabel fra før og definere hvornår du vil have den sat ind.

DTA
Avatar billede sonne Nybegynder
23. august 2000 - 00:31 #3
er det noget a\'la\' toppen på denne side du tænker på.
http://www.sonne.subnet.dk/amc/

/vh
Aksel
Avatar billede netsyd Nybegynder
23. august 2000 - 09:05 #4
Det jeg mener er

at lave en side med evt forskellige tabeller med nyheder som så skal falde væk igen efter et stykke tid
lige som en tidsinstillet inkludert side
det skal bare være et tidsinstillet inkluderet afsnit