Avatar billede martin__p Nybegynder
20. juli 2002 - 19:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Øhm hjælp lige igenner :) Tak!

Hmm jaeH jeg fandt aldrig ud af hvor jeg kunne hente en Demo af 3D Studio max! .. jeg tænkte på om nogen havde en side hvor man kunne hente det! .. så skriv lige .. jeg vil blive glad !
Tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juli 2002 - 19:13 #1
du kan ikke downloade den men du kan bestille den og få den med posten her http://www.discreet.com/products/3dsmax/
Avatar billede martin__p Nybegynder
20. juli 2002 - 19:19 #2
Gratis?..
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
20. juli 2002 - 19:22 #3
Så vid jeg ved findes 3D Max ikke i en gratis version.
Men der findes mange andre 3d programmer som er gratis.
Avatar billede martin__p Nybegynder
20. juli 2002 - 19:25 #4
Hmm.. jeg skal lave noget med noget vand og blå skyer og sådan .. da jeg skal lave et Billede/Logo til en hjemmeside .. hvis i/du har en side hvor jeg kan hente et par gode programmer vil jeg sQ blive glad .. ( undskyld sQ'et :)
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
20. juli 2002 - 19:32 #5
Både Maya og XSI er de bedste programmer idag og de findes begge i en gratis version.
www.aliaswavefront.com/freemaya
www.softimage.com

Men hvis du bare skal lave et logo eller noget er Blender måske et bedre valg.. Det er også gratis:

www.blender3d.com

Ellers tror jeg vidst også Rhino har en gratis demo af deres:

www.rhino3d.com
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juli 2002 - 19:34 #6
martin en demo af et program plejer at være gratis  det er 3dsmax også i demo version. den skal bare bestilles på det link jeg har givet dig  tryk på order demo cd  og vupti :)
du kunne også kigge på photoshop da du ikke rigtig har noget at bruge et 3d program til hvis du bare skal lave et logo  www.adobe.com  en trial kan hentes der også gratis ;)
Avatar billede martin__p Nybegynder
20. juli 2002 - 19:37 #7
Bare og bare et logo ! .. Det faktisk lidt svært når man for stillet store krav .. først lavede jeg et jeg selv syntes var rimelig okey men også pludselig fik jeg af vide det ikk var pænt nok .. :(
men tak for alle de dejlige råd .. kan ikk lige finde ud af hvad for et der er bedst men det kommer :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juli 2002 - 19:47 #8
hehe det kan jeg gode se. Men det bliver altså ikke bedre af at få dig et 3d program.  Du kan selvfølgelig lave meget realistiske ting i et 3d program men det tager også total lang tid at sætte sig ind i det.
Så er du vant til at arbejde med et specielt program syntes jeg du skal blive ved med det. Du bliver ikke dygtigere af at skifte program men du bliver dygtigere af at øve og øve.  At du så måske har lyst til at kigge på 3d grafik er en anden sag, men gå ikke i gang med det hvis det kun er fordi du tror det bliver bedre :)
Avatar billede martin__p Nybegynder
20. juli 2002 - 19:53 #9
Hmm.. jeg synes det var et flot svar ! .. taaaak for det !
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juli 2002 - 19:56 #10
hehe syntes jeg enlig også ;)    takker for point
Avatar billede initializing Nybegynder
20. juli 2002 - 19:57 #11
Man laver normalt logoer i PhotoShop (www.adobe.com)

Sådan ngoet vildt 3D figur lignende halløj laver man i 3 dsmax eller maya... www.3dmaxer.dk for at se hvad man akn bruge 3dsmax til...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
06. november 2002 - 18:11 #12
,