Avatar billede cronck Nybegynder
20. juli 2002 - 17:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Trial

Jeg leder efter en Trial version
af Frontpage 2000 eller nyere...
Den skal kunne blive downloadet direkte
fra nettet, gratis...

-CroncK
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juli 2002 - 17:12 #1
Kan kun lige finde det hvor man kan bestille en gratis cd som virker i 30 dage... http://www.microsoft.com/frontpage/evaluation/trial.htm
Avatar billede benno8 Nybegynder
20. juli 2002 - 17:12 #2
Prøv at kigge på http://www.microsoft.com/frontpage/evaluation/trial.htm

Det er version 2002
Avatar billede koed Nybegynder
20. juli 2002 - 17:13 #3
Jeg tror ikke at det findes. Men der findes utrolig mange andre gode html programmer som kan downloades som trial og nogen som full. just a note.

-KOED-
Avatar billede cronck Nybegynder
20. juli 2002 - 17:14 #4
Jeg skal ikk bestille nogen cd...
som sagt tidligere, det skal være gratis download... srry
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2002 - 17:27 #5
Hvis du gerne vil prøve programmet ser jeg 3 muligheder:

1. Bestil Trial-versionen (kræver at du flytter til USA)
2. Download den fulde version fra et sted på det "grå" Internet
3. Køb det i en butik og lav en kopi. Giv derefter forhandleren det tilbage og sog at du ikke kunne acceptere de betingelser du blev stillet i EULA'en (licensaftalen)

Eftersom Microsoft ikke tilbyder en trial-version til os danskere, må du jo prøve det på den ulovlige måde. Sørgeligt. Måske en af dine venner har programmet? Du kan jo låne det af ham så.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juli 2002 - 17:33 #6
el_barto => kan godt lide din 3 er... hæhæ

mit bud til at løst problemet...

hent en 30 dages trail af DreamWeaver i stedet, det er meget bedre... (kan hentes fra www.macromedia.com )

Dea_PG
Avatar billede benno8 Nybegynder
20. juli 2002 - 17:47 #7
Øhhh jeg har hørt at trial-versionen findes på edonkey2000. Måske du skulle prøve dér???
Avatar billede cronck Nybegynder
20. juli 2002 - 17:50 #8
hmmm

prøver lige æslet...
Avatar billede cronck Nybegynder
08. august 2002 - 16:22 #9
Lånte FrontPage af, en af vennerne...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. august 2002 - 16:25 #10
el_barto & benno8> i burde vide bedre...........