Avatar billede fihoth Nybegynder
22. august 2000 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mp3 brænding

Hej alle,
her er et lille let spørgsmål. Hvordan får jeg brændt det mp3 musik ned på en cd,de skal forblive som mp3. Hver gang jeg har prøvet ændrer programmet filerne dem til alm. cd´er.Jeg bruger adaptec cd creator.
Er der et andet program jeg skal bruge ?
Hilsen Fihoth.
Avatar billede renis Nybegynder
22. august 2000 - 16:53 #1
Winoncd virker ihvertfald, men jeg ved ikke hvor du får den.....
Avatar billede fihoth Nybegynder
22. august 2000 - 16:58 #2
Den har jeg tilfældigvis liggende et sted. Jeg har desværre ikke tid til at prøve lige nu, men tak for svaret.
Fihoth.
P.S. Selvom jeg accepter svaret, vil jeg da gerne høre fra andre.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
22. august 2000 - 17:03 #3
Det kan være du skulle fortælle os hvilken version du bruger!?

I min version (som så mange andre) skal du bare gå ind i \"create new CD\" (eller noget i den retning gennem startmenuen) og så vælge den af de 4 muligheder der hedder: Create new CD for destruption amoung different types of computers og så når den går ind i selve programmet skal du vælge \"data CD\" som den i forvejen står på og trykke \"next\" så vælger du alle de filer du vil have ind på CD\'en og trykker \"next\" igen.
Derefter gør du bare som du plejer, den brænder så CD\'en og alt er i orden.
Med mindre din ver. af programmet er meget anderledes end min?

Desuden vil jeg meget gerne vide hvilken version du kører med for jeg er ret træt af hele tiden at skulle lave om fra mp3 til wav hver gang jeg skal lave en CD!?

Håber du kan bruge det?

/Chr.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. august 2000 - 17:18 #4
chrlyck, du er ikke den eneste!
Avatar billede fihoth Nybegynder
22. august 2000 - 17:23 #5
Min version hedder adaptec cd creator 4,0 de luxe.
Fihoth.
Avatar billede denboj Nybegynder
22. august 2000 - 17:42 #6
hmm - nero 4.0 gem som data og ikke musik
Avatar billede noze2000 Nybegynder
22. august 2000 - 18:10 #7
Generelt gælder det for alle programmer at man kan brænde mp3 som data eller musik. Som data forbliver de i MP3 format ellers konverteres de til CD:)
Avatar billede fihoth Nybegynder
22. august 2000 - 18:18 #8
Mange tak allesammen.
M.v.h.
Fihoth