Avatar billede isachs Nybegynder
22. august 2000 - 16:21 Der er 8 kommentarer

Opgradering til IE 5.5

Jeg har opgraderet IE fra fra 5.0 til 5.5.
Nu kan jeg kun bruge IE ved at finde en mail med et url-link og klikke på det. Så starter IE op på det link og jeg kan komme videre. Ret besværligt :-(
Prøver jeg på sædvanlig vis fra ikonet på skrivebordet, i Hurtig Start eller MS Office programlinjen, så åbner Explorer-vinduet og den begynder at lede, men går så i stå. Beder jeg den om at finde startsiden går den i stå og beskeder som \"Ulovlig handlinger, Genstart computeren osv.\" dukker op.
Da jeg startede op første gang efter opgraderingen, stoppede jeg den fordi jeg ville til en bestemt side...
Er der et sted i reg. databasen man kan gøre noget ved det?
Avatar billede sjensen Nybegynder
22. august 2000 - 16:26 #1
Fjern ikonet fra skrivebordet, find din ei5.5 i c:\\programmer (eller c:\\program files) og opret en ny genvej du kan lægge på skrivebordet.
Avatar billede isachs Nybegynder
22. august 2000 - 16:38 #2
til sjensen
det hjalp ikke
Avatar billede sjensen Nybegynder
22. august 2000 - 16:43 #3
jeg prøver lige igen:

Normalt når man skal lægge en ny version af ei ned, anbefaler MS atr man først fjerner den gamle. Det gætter jeg på de også gør med denne version, men ved det ikke med sikkerhed.

Har du fjernet den gamle før du installerede den nye ?. Hvis ikke, så prøv lige at fjerne det hele først og så installer den nye.
Avatar billede raistlin Nybegynder
22. august 2000 - 17:19 #4
>> Typisk MicroSoft løsning ;-)
Avatar billede isachs Nybegynder
23. august 2000 - 23:33 #5
Jeg har ikke haft tid til at afinstallere og genindstallere
Hvad med indstillingerne. Bliver de bevaret?
Avatar billede tva Nybegynder
24. august 2000 - 00:49 #6
Jeps ! Der fungerer fint, afinstaller og genindstaller, - det har funket på min comp.
Avatar billede tva Nybegynder
24. august 2000 - 00:51 #7
Ups ! Jeg glemte lige noget væsentligt ! dine indstillinger bliver bevaret, - meen måske god idé at tage backuo af foretrukne samt adresse database, - maan kaan jo aldrig vide med MS
Avatar billede welcro Nybegynder
01. september 2000 - 11:55 #8
Lige en indskudt bemærkning:lad være med at opgradere din acrobat Reader til 4.05 når du kører IE 5.5 det virker nemlig ikke sammen!
:-@