Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
20. juli 2002 - 14:20 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Nero Burning rom - problem

Jeg har et problem med mit brænder program, selve brænderen er korrekt installeret og virkede fint sammen med mit nero program indtil jeg formaterede...
Brænderen brænder fint, men lukker ikke cd'en..
Lige meget om jeg bagefter prøver igen, den vil bare ikke...
jeg tror ikke der er fejl i programmet men måske i windows???
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juli 2002 - 14:44 #1
Har du prøvet med andre programmer?
Er du sikker på at Nero er sat op til at lukke cd'en når den er brændt færdig?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juli 2002 - 14:47 #2
har du opdateret din www.nero.com ?
Avatar billede konex Nybegynder
20. juli 2002 - 15:05 #3
nu er der flueben i færdiggør cd (ingen videre skrivning mulig!)
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juli 2002 - 15:54 #4
>>konex
Og det virker heller ikke?!?
Hmmm... Så tror jeg nu mere det er din driver der er noget galt med... Nero plejer ikke at lave software-fejl...
Avatar billede konex Nybegynder
20. juli 2002 - 16:22 #5
hermandsen -> det var en kommentar det er ikke mig der har oprette spørgsmålet

jeg spurt fordi fejl som dette ikke er noget man tænker på før efter et par dage
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juli 2002 - 16:37 #6
>>konex
Sorry... Eksperten fungerer ikke så godt når man kun kigger på billederne! ;)
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 17:21 #7
Programmet fejler ikke noget.. Gør følgende... - Du genistallere dit brænder program..! - Sætter din brænder op igen.. Hvis problemmet fortsætter er der en konflikt mellem din Brænder og Windows..

Mvh >> Bramming
Avatar billede eyes Nybegynder
20. juli 2002 - 17:23 #8
har du prøvet at opgradere din firmware i brænderen ??
hvilket mærke/navn har den
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
20. juli 2002 - 17:40 #9
Jeg har prøvet at opdatere, men mit program er up2date!
Hvaee de drivere som du snakker om er det noget du ved hvor man kan hente ned?
Jeg har både afinstalleret og geninstalleret programmet har prøvet med en demoversion af Roxio Easy CD Creator.
samme fejl cd'en kan bare ik lukkes, men det sjove er jo at jeg har haft den til at fungere før...
jeg har en Phillips CDRW 800 brænder
Avatar billede eyes Nybegynder
20. juli 2002 - 20:06 #10
tjek evt. phillips hjemmeside for at se om der er nye firmware drivere
Avatar billede summer Mester
20. juli 2002 - 20:09 #11
Hvis din Nero er 5.0 eller nyere, så kan du gratis opdatere til ver. 5.5.9.0 http://www.nero.com/en/index.html#download
Avatar billede sir_silver Nybegynder
20. juli 2002 - 22:25 #12
Er det ikke den gamle 8x brænder?
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. juli 2002 - 02:52 #13
Her kan du hente firmware til din model og til mange andre:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. juli 2002 - 02:53 #14
Du skal bare klikke på linket "CD-R/RW" ude til venstre...
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
23. juli 2002 - 15:43 #15
jo den brænder kun 8xspeed
Avatar billede sir_silver Nybegynder
23. juli 2002 - 19:14 #16
Har du opgardetet dit Windows til NT, 2000 eller XP da du formaterede?

Hvis da un-install nero! fjern Brænderen i Egenskaber for denne Computer, genstart og brug så kun de driver der ligger på win cd'en, eller vær sikker på at du har hentet en driver til XP/2000 som er præcis til din brænder! installer nero igen!

Ps: overstående kan også virke hvis du ikke installerede et nyere system!

Pps: Ved både at have Easy cd-creater og Nero installeret sammetid kan resulter i at programmerne ikke vil som de skal!
Avatar billede pentium4 Juniormester
29. august 2002 - 22:45 #17
Takker for point'ne.
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. august 2002 - 21:00 #18
>>pentium4
Bedre sent end aldrig! ;)
Avatar billede pentium4 Juniormester
30. august 2002 - 23:00 #19
Det er så sandt som det er sagt...