Avatar billede flopzter Nybegynder
20. juli 2002 - 02:24 Der er 4 kommentarer

SMUKFEST BILLET SØGES.... :D

Jeg har først lige fundet ud af, at jeg kan få fri fra arbejde til smukfest. Desværre er samtlige billetter udsolgt på dette tidspunkt. Jeg ville høre, om der var en venlig sjæl derude som måske havde en ekstra i overskud og som var interesseret i at evt. at sælge.
Hvis der er en sjæl derude med en ekstra billet kan du enten svare her eller skrive en e-mail, som sendes til Flopzter@ofir.dk... Svar ventes hurtigst muligt...
Mvh. Erik
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
20. juli 2002 - 05:55 #1
Ikke fordi jeg kan hjælpe, men er det Skanderborg Festival du snakker om?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juli 2002 - 08:40 #2
Bad luck ;)

Stil dig foran hovedindgangen onsdag morgen, med et BILLET KØBES! skilt. Men vær klar over, at priserne plejer at stryge op i 1700 - 2000,- for en partout.

Men nu er det jo heller ikke Danmarks Smukkeste Festival for ingenting :)))
Avatar billede blackout Nybegynder
20. juli 2002 - 11:50 #3
Der er 6-8 stykker der sælger billetter her :

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=46
Avatar billede madd Nybegynder
20. juli 2002 - 22:58 #4
nanoq - lidt nitten at tage til skanderborg for at stå og glane om morgenen :) men ok... hvis man er desperat!

Jeg nåede heldigvis at få fat i en billet i go tid :) Blir fedt!

/Mattias