Avatar billede ikonet Nybegynder
19. juli 2002 - 18:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike server

Hejsa alle kloge hoveder

Jeg har lavet en Counter-Strike server, og den virker som den skal. Jeg har installeret Adminmod, HLGuard og Metamod og alt virker som det skal, men der er stadig et meget stort problem.

Hvis folk skal ind på min server, så skal de gå in console og skrive: Connect (min ip)

Hvorfor kan man ikke man ikke se den under serveres og connecte til den på den måde? Man skal gå under console og skrive connect (min ip)

Server:

Windows XP
AMD XP 1800
512 mb. DDR 2100 ram
1024/512 internet
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 19:35 #1
Det kan være at funktionen "filter" under "play online" i cs, er sat til f. eks. kun at vise servere med en speciel egenskab...

Filter kan sættes til "Servers in my favorite list" - den hedder noget lignende.

Selvfølgelig skal serveren være tilføjet med "Add IP" - eksempelvis xx.xxx.xxx.xxx:portnummer
Avatar billede ikonet Nybegynder
20. juli 2002 - 12:14 #2
Det er ikke det desværre, da jeg har testet alt med filter, og jeg
kan folk kan stadig ikke se den. Jeg har retail versionen, og folk
kan connecte til servere, skal bare skrive det jeg har omtalt tidligere. Vil bare gerne have at de kan se den på deres server billede, efter de har add server.
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juli 2002 - 12:20 #3
Så ved jeg ikke helt.. www.sierra.com og download de nyeste updates - det tyder lidt på en fejl i Halflife. :o/
Avatar billede ikonet Nybegynder
20. juli 2002 - 14:35 #4
Tror ikke det er en fejl, har hørt om det før, bare aldrig fundet en løsning, og nu har jeg problemet
Avatar billede jsn Nybegynder
04. august 2002 - 16:01 #5
den ip du giver til folk skulle vel aldrig starte med
192.168.***.***:???????
Avatar billede ikonet Nybegynder
24. september 2002 - 23:24 #6
ok nu