Avatar billede musikmm Nybegynder
22. august 2000 - 13:56 Der er 6 kommentarer

mit d drev er slettet,

ved en fejl er d drevet slettet,hvordan får jeg det tilbage ????
Avatar billede geeeet Nybegynder
22. august 2000 - 13:57 #1
good luck :-)
Avatar billede noze2000 Nybegynder
22. august 2000 - 14:02 #2
Hvordan er det slettet? Fejlformatering eller med FDISK i dos eller lign?
Avatar billede gozar Nybegynder
22. august 2000 - 14:02 #3
Øhh, Lidt mere info.. Hvordan skete det!!

Du bruger vel ikke en win95 opstarts disk, og så køre windows 98!!
Avatar billede strych9 Praktikant
22. august 2000 - 17:20 #4
drev d er en hel hd? eller er det bare en partition på dit system drev?
Avatar billede driis Nybegynder
22. august 2000 - 19:32 #5
Jeg går ud fra, du bruger Win9x - i så fald:

Formateret: brug Norton UnFormat ell. lign.
Slettet fra Windows: brug Norton UnErase ell. lign.
F-DISK og ikke andet: Opret PRÆCIS det samme drev igen fra F-DISK

Så er der gode chancer for, at du kan få det meste af dine data tilbage, forudsat du ikke har brugt D-drevet, siden uheldet skete (\'brugt\' kan også dække over forskellige andre forsøg på at gendanne dataene).

For at hjælpe mere behøver vi flere detaljer!!
Avatar billede drake Nybegynder
30. oktober 2000 - 00:02 #6
Prøv med \"Tiramisu Desktop bundle\"
Den har reddet mig mere end én gang...

Good luck :-)