Avatar billede netbabe Nybegynder
19. juli 2002 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autofuldførelse

Hvad gør jeg hvis jeg ikke vil slette alt i "Autofuldførelse", men kun nogle få tekster? (I indstillinger > indhold > autofuldførelse kan man vælge Ryd formularer, men jeg vil altså ikke rydde den helt.)
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2002 - 14:12 #1
Du har i indhold mulighed for at slette alle, og alle som ikke har et password tilknyttet sig.
Du har desuden mulighed for at fjerne dem enkeltvis. Det kan du gøre ved at frembringe listen og markere det ord/navn du ønsker at fjerne og trykke på delete.
Avatar billede netbabe Nybegynder
19. juli 2002 - 14:24 #2
Men jeg kan ikke se en liste? Det er det jeg efterlyser. Hvordan får du den frem? Der er ikke nogen vis-knap som ved Midlertidige internetfiler.
Avatar billede netbabe Nybegynder
19. juli 2002 - 14:26 #3
Åh, undskyld - nu forstod jeg hvad du mente! Kan du svare igen så jeg kan acceptere? :o)
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2002 - 14:29 #4
Helt i orden - det var muligvis også lidt dårligt formuleret.
Avatar billede netbabe Nybegynder
19. juli 2002 - 14:29 #5
...og jeg opdagede også at de jo faktisk står i Hjælp. Tsk tsk. Tak for hjælpen.