Avatar billede zach Nybegynder
22. august 2000 - 11:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installér GD Library ?

Jeg har undersøgt en del internetudbydere og har endelig fundet en jeg kan lide. Jeg skal bruge GD Library og skrev til dem for at høre om de havde det installeret. Det havde de ikke, så det var ikke så godt.

Så er spørgsmålet, kan jeg installere GD library på mit web-hotel ? Eller skal det installeres på serveren ?

Der er eget CGI-BIN med web-hotellet.
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 14:40 #1
Det skal du få din udbyder til, da du ikke selv kan. Send en mail til dem og hør om de vil installere det på deres servere for dig.
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 18:53 #2
Hvad er GD library for noget?
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 19:14 #3
tror nok han snakker om det der php_gd.dll som filen hedder på en winbøws maskine.
Avatar billede zach Nybegynder
23. august 2000 - 19:55 #4
GD Library bruges til at manipulere billeder med. Se mere på http://www.boutell.com/gd/

Ellers tak for svares Andreas.
Avatar billede andreas Nybegynder
23. august 2000 - 21:45 #5
takker, jeg forsøgte da.