Avatar billede crapman Nybegynder
19. juli 2002 - 07:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Too many users

Og hvorfor er det saa lige at min IIS er begyndt at melde "too many user" paa ET eneste af de mange sites den hoster??? Den goer det konstant... og nogle gange connecter den slet ikke...

Se selv: www.tegnebordet.dk

Mystisk...

Mvh Peter
Avatar billede bobbedude Nybegynder
19. juli 2002 - 08:04 #1
Under Properties/Performance på de enkelte web steder kan du lave noget Performance tuning - Check om det er der det er gået galt.
Avatar billede crapman Nybegynder
19. juli 2002 - 08:07 #2
Det er det ikke :/
Ligegodt hvad man saetter den til virker det ik
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juli 2002 - 09:07 #3
Man kan sætte max antal users på den første side i properties for siden.
Avatar billede mr_white Nybegynder
19. juli 2002 - 18:43 #4
Hej

No offence.. men vi snakker om en IIS paa en server (NT/2k) right?
(IIS paa workstations er jo begraenset til 10 brugere)

Hygge
Hvid
Avatar billede crapman Nybegynder
22. juli 2002 - 00:59 #5
Jajaja det er paa win2k server edition
Avatar billede crapman Nybegynder
04. december 2003 - 07:43 #6
Nå, lavede en formatering og et windows updates... og vupti... har ik haft problemer siden!