Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. juli 2002 - 03:21 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Program til blindskrift..

Hej eksperter..

Jeg skal bruge et program der kan lære en person blindskrift..

Kan det lade sig gøre at få sådan et gratis??
Avatar billede stephan_wagner Nybegynder
19. juli 2002 - 05:01 #1
jep jeg har et giv send din e-mail til denne e-mail og jeg skal sende det til dig det fylder keine zerozone@bizzy.dk
Avatar billede stephan_wagner Nybegynder
19. juli 2002 - 05:03 #2
ikke aligevel jeg har lige rydet op på min HD og der rød det desvære ud
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
19. juli 2002 - 05:34 #3
Jeg har også sådan et gratis program, men ved ikke lige hvor det har forputtet sig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juli 2002 - 08:15 #4
Denne fætter skulle være ét af de bedste på markedet. Vore receptionister har i hvert fald været vældig begejstrede for det: http://www.software.borsen.dk/courses.asp?CourseType=Blindskrift

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juli 2002 - 08:17 #5
Den er dog kun gratis i 5 dage... men det BURDE jo være nok ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2002 - 12:12 #6
et par gratis (men på engelsk.)
http://www.learn2type.com/
http://www.typingweb.com/home.php  (duer kin i IE)

mvh JakobA
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
19. juli 2002 - 15:48 #7
Naah, den jeg har er på dansk. Finden i løbet af aftenen!
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. juli 2002 - 16:29 #8
JEg vil meget, meget gerne ha den hvis det kan lade sig gøre claus? Flere point om nødvendigt..
Avatar billede stof Nybegynder
19. juli 2002 - 20:09 #9
Jeg brugte engang dette program: http://home.worldonline.dk/kammeyer/maskprog.htm
Det er gratis men til gængeld er det meget gammelt.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. juli 2002 - 05:12 #10
Endeligt fand jeg det program på en diskette, meen desværre også kun på engelsk. Det hedder TouchType og indeholder også et lille spil.
Hvis du er interreseret i det kan jeg uploade det på min hjemmeside ellers mail til mig.
claus.arndt@wanadoo.dk
Avatar billede zer0c00l Juniormester
16. august 2002 - 15:46 #11
jeg brugte det stof gav link til.. Men anden del virker ikke på min comp, så jeg kan ikke komme videre.. Men ellers tak for hjælpen..
Avatar billede stof Nybegynder
17. august 2002 - 12:46 #12
takker for point...