Avatar billede spurn Nybegynder
19. juli 2002 - 02:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Scalering ved større opløsninger

Hejsa

Jeg arbejder i øjeblikket på følgende side

http://c-n-p.dk/test/ny/skabelon.asp

mit problem er at der i bunden af siden kommer en hvid streg istedet for at menubaren scalerer sig og slutter i det grå som explorer har i bunden af ens skærm. Håber nogen kan fortælle mig hvad jeg har gjort forkert, og hvordan jeg får den til så den kan udvide sig uanset opløsning.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
19. juli 2002 - 02:37 #1
prQv at fjerne <p></p> efter den sidste table....
Avatar billede spurn Nybegynder
19. juli 2002 - 02:52 #2
ups, dem havde jeg ikke set, desværre hjalp det ikke, problemet er der stadig i 1280*1024, hvor siden ikke følger med, men istedet bare har et stykke hvidt i bunden.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
19. juli 2002 - 02:55 #3
lav det om til </table>
                </td>
                <td width="575" background="gfx/baggrund.jpg">

                </td>
</table> i stedet? hvad gQr den med farve koden i?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
19. juli 2002 - 02:56 #4
ellersskriv height="100%" det burde virker ..altsaa
<td width="575" height="100%" background="gfx/baggrund.jpg">
Avatar billede spurn Nybegynder
19. juli 2002 - 02:58 #5
den kan ikke undværes, det er det grønne i højreside når du kører opløsninger over 800*600
Avatar billede master_nemo Nybegynder
19. juli 2002 - 02:59 #6
saa skriv i begge height="100%" saa ville det ikke undre mig hvis det virkede...
Avatar billede spurn Nybegynder
19. juli 2002 - 03:00 #7
ingen effekt, det er vel heller ikke td men table der skal have den height, men stadig ingen resultat :/
Avatar billede spurn Nybegynder
19. juli 2002 - 03:03 #8
indsatte det alle 3 steder og nu virker det, opret et svar så skal du få dine point, dem har du redeligt fortjent
Avatar billede master_nemo Nybegynder
19. juli 2002 - 03:11 #9
tak sa :D 3 steder? er der ike kun 2 tabeller der naar bunden? :D