Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. juli 2002 - 23:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se indlæg mere!

www.draco.adsl.dk/indlag.jpg
www.draco.adsl.dk/indlag1.jpg

sidder admin nu igen og roder ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
18. juli 2002 - 23:04 #1
Ja der er ingen problemer hos mig ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. juli 2002 - 23:05 #2
resten => ja det skal du jo sige! ;o)

og ja, jeg har prøvet at logge ud/ind hjælper ikke!
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. juli 2002 - 23:09 #3
Indlægene?
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. juli 2002 - 23:09 #4
Nååå
Avatar billede blackout Nybegynder
18. juli 2002 - 23:22 #5
Og du har ikke slået det fra under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=8 ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. juli 2002 - 23:24 #6
nope.. hvorfor skulle jeg dog det.. det er den eneste måde jeg kan se når der sker noget!

BTW: så vidste jeg jo også hvorfor, og kunne slå det til igen  ;o)
Avatar billede blackout Nybegynder
18. juli 2002 - 23:31 #7
Det ved jeg ikke hvorfor du skulle... det var bare et løsningsforslag, så sorry da...! Det kunne jo være du var kommet til at ændre den ved en fejl, f.eks. som ved ICQ ik'... :o)
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 08:52 #8
Har samme problem, og synes faktisk det bliver værre og værre. I går kunne man da i det mindste se det første tal hvis der var mere end 10 indlæg, men nu kan man knapt nok se den kollonne hvor tallet står i !

http://home1.inet.tele.dk/j-cgeert/e.png

Snowball
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 09:00 #9
Nå, nu virker det igen hos mig. Ironisk nok efter at jeg lige havde været inde i dette spørgsmål ;)

Snowball
Avatar billede resten Nybegynder
19. juli 2002 - 09:00 #10
Jeg har nu sendt en mail til admin (Jacob) med en henvisning til dette spørgsmål så han selv kan se problemet med de "skjulte indlæg".
Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 09:06 #11
Det skulle være rettet nu. Jeg har indført at man kan se top kategorier for hvert spm da der var et ønske om dette. Dette rykkede dog ved antal indlæg, men skulle være fixet nu :)
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 09:11 #12
admin: Fint nok, men nu synes jeg der er kommet et andet problem. Nu er det hele blevet mast så meget sammen, at man ofte ikke kan læse hvilket kategori spørgsmålet er stillet i. Det er især galt med de kategorier der ligger under Programmering og Styresystemer! Så nu står der f.eks. bare

Programmering: De...
Grafiske opgaver:... <-- Giver da slet ingen mening ;)
Workstation: Wind... <-- Der mangler også en hel del !
Programmering: (D...
Styresystemer: Ge...

og jeg kunne blive ved, men du har nok fattet pointen :)

Snowball
Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 09:22 #13
hold musen over, så kommer det hele.

kigger på en løsning...
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 09:26 #14
Det er jeg klar over, men alligevel ;)

Siden er jo allerede for bred til 800*600, men der er stadig lidt og gi' af i 1024*768+, så det var måske en idé at gøre hele siden lidt bredere !? (er da en nem løsning i hvert fald ;))

Snowball
Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 09:52 #15
nu viser den det bagvendt, ok?
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 09:54 #16
Tja, det er da bedre end det andet i hvert fald :)

Snowball
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. juli 2002 - 13:34 #17
takker ;o)