Avatar billede kimmys Nybegynder
18. juli 2002 - 22:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

DVD menu, men hvordan?

hvordan laver man sin egen dvd menu?
Avatar billede sturman Nybegynder
26. juli 2002 - 08:59 #1
well if you are talking about creating your own VCD menus and chapters then its a good idea to use VCDeasy. a nice little app that is very easy to use, and can help you create your own menus and chapters. It is freeware as well, go here to get it and read about it. they dont have much information on creating the menus and stuff but i can tell you that it it can. http://www.vcdeasy.org/

-------
Sturman.
Avatar billede sturman Nybegynder
26. juli 2002 - 09:00 #2
woops that was an answer
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. juli 2002 - 12:44 #3
Kan den her eventuelt bruges:
http://www.doom9.org/Soft21/Vobtools/Ifoedit091.zip

Som kort information til det stod der:
IfoEdit 0.91 - edit IFO files, create IFO files, stream processing for DVDs, DVD image and burning capabilities included.
Avatar billede stinky Nybegynder
07. august 2002 - 17:00 #4
har du dvdbrænder
Avatar billede lindskou31 Nybegynder
18. november 2003 - 11:14 #5
det kan du gøre med programmet MAGIX Movie til CD og DVD samtigig med at du brænder filen som dvd.
http://www.MAGIX.net
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. november 2003 - 11:16 #6
Tmpeginc's DVD author kan.. Sonic's myDVD og DVDit kan. Mediachange's Lab kan..
Avatar billede kimmys Nybegynder
18. november 2003 - 11:17 #7
det var lidt nemmere at give jer point hvis i lavede et svar..
Avatar billede sturman Nybegynder
18. november 2003 - 14:23 #8
;-)
Avatar billede sturman Nybegynder
18. november 2003 - 14:24 #9
what way did you end up doing it?
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. november 2003 - 15:02 #10
Premiere'sEncore kan vist også..
Avatar billede lindskou31 Nybegynder
18. november 2003 - 16:33 #11
det ved jeg ikke helt men man skulle gerne finde ud af det via programmet
men prøv at se på denne side http://europe.magix.com/index.php?id=411
Avatar billede kimmys Nybegynder
19. november 2003 - 00:02 #12
jeg brugte bare Nero.. men er ved at lære at lave min engen menu.. håber at det lykkes!!

tak for alle jeres svar!!