Avatar billede vabis Nybegynder
18. juli 2002 - 20:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan dette lade sig gøre?

Hej.
Jeg har hentet en film ned fra nettet. Den er på to filer som fylder henholdsvis ca800mb 0g 450mb. Da jeg ikke har blanke cd,er der kan tage mere end 700mb er mit sprm. således.
Findes der et program der kan svejse de to filer sammen til en stor og bagefter dele dem i to lige store filer?
Og hvis et sådant program findes hvad hedder det så og evt. hvor kan jeg få fat i det ( etlink ville være alletiders)?
Avatar billede initializing Nybegynder
18. juli 2002 - 20:30 #1
Uhm... Du har hentet en film med fra nettet? Hilvken film snakker vi så om?
Avatar billede wanix Praktikant
18. juli 2002 - 20:31 #2
Prøv at brænd filen på 800 mb ned med nero på en 700 mb cd.
Med Nero kan du lave overburn, så den kommer ned på.

www.nero.com
Avatar billede wanix Praktikant
18. juli 2002 - 20:32 #3
Avatar billede vabis Nybegynder
18. juli 2002 - 20:33 #4
Det er We were soldiers med Mel Gibsen
Avatar billede initializing Nybegynder
18. juli 2002 - 20:36 #5
Ja og den film er IKKE lovlig at hente fra nettet.

LUK dette spm. omgående for ikke at ryge i seriøse problemer!
Avatar billede wanix Praktikant
18. juli 2002 - 20:36 #6
Øhh din bruger er over to år gammel. Så burde du være klar over at man ikke må spørge om warez herinde.
Avatar billede vabis Nybegynder
18. juli 2002 - 20:53 #7
Initializing> Hvis du tror, at du med trusler om bål og brand kan få mig til at lukke mit spørgsmål, så kommer du til at tro om temmelig mange gange. Men jeg respekterer selfølgelig reglerne her på siden, og da det står i regelene at jeg ikke må stille et spørgsmål som det jeg har stillet dropper jeg det selfølgelig. Og så skulle du måske bruge lidt tid på at få lært at stave bare sådan nogenlunde rigtig!!!!!!!!!!

Wanix> Det er meget lang tid siden jeg har været her sidst og da jeg før har set ligende spørgsmål blive stillet, så havde jeg håbet det var det rigtige sted jeg var kommet for at få hjælp med mit problem.
Men tak for dit svar trods alt.
Avatar billede vabis Nybegynder
18. juli 2002 - 20:54 #8
Lukket.
Avatar billede initializing Nybegynder
18. juli 2002 - 21:27 #9
Og du skal sgu have styr på de tegn du bruger!

Kan ikke se hvad der skulle ske med mig når jeg skriver at du skal lukke dit spm. pga. det IKKE er LOVLIGT!?

Forklaring ønskes...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
19. juli 2002 - 05:30 #10
vabis > Mon ikke Du skulle lade være med at kritisere initializing, men istedet for sørge for at stave rigtigt selv !!!
regelene = reglerne
selfølgelig = selvfølgelig
rigtig = rigtigt
-så vabis, tænk Dig lidt om....
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. juli 2002 - 12:50 #11
Det er lidt synd for havde vabis nu hold sin kæft om hvad det var for en film og havde han i stedet sagt at han selv havde rippet den, så var der intet problem...

>>vabis
Du kan bruge VirtualDub, www.virtualdub.org , til at dele og samle med... Det går heller ikke ud over kvaliteten... Hvis du opretter et nyt spørgsmål som bliver skrevet lovligt, så kan jeg guide dig til hvordan... Det ser jeg i hvert fald ikke noget ulovligt i! :)
Avatar billede initializing Nybegynder
19. juli 2002 - 16:31 #12
Vi har dette spm. som ref. så den går ikke hermandsen...
Avatar billede initializing Nybegynder
19. juli 2002 - 16:32 #13
Gurumaster: :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. juli 2002 - 16:44 #14
>>initializing
Okay så! Ville også bare hjælpe manden! ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
19. juli 2002 - 22:07 #15
Du har jo læst at dette spm. ikke er lovligt så hvorfor prøve at hjælpe ham?
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. juli 2002 - 22:25 #16
Jaaah, okay... Sorry! No hard feelings! ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. juli 2002 - 22:29 #17
>>initializing
Bør wanix så egentlig ikke betale de point tilbage til vabis, eller hva'? :/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juli 2002 - 09:47 #18
Husk lige fremover: det er IKKE tilladt at udveksle hjælp til at foretage ulovlige handligner på Eksperten - betragt dette som en advarsel

NanoQ/coadmin
Avatar billede initializing Nybegynder
21. juli 2002 - 14:30 #19
Tjoo det burde han vel...