Avatar billede rippie Nybegynder
22. august 2000 - 01:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Inspiration

Ja jeg mangler inspiration til en ny hjemmeside, kan nogen hjælpe ?? det er til en computerklub, hvis nogen evt. er frisk på opgaven, så skriv ENDELIG

det haster!!! derfor de point :))

Avatar billede denboj Nybegynder
22. august 2000 - 02:00 #1
Vil du have nogen til at lave opgaven for dig ? eller vil du have nogle idéer til hvad siden kan indholde ?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 02:34 #2
Igen en interessesektion til min portal, hvis klubben ikke er alt for lokalpræget?
Avatar billede rippie Nybegynder
22. august 2000 - 09:12 #3
hvis nogen vil lave opgaven er det helt OK med mig, jeg kan bare sige at der skal PHP ind i!! tilmeldings system og et adminsysstem som er sikkert og derinde fra skal vi kunne skrive nyheder osv.

kharder >> er du intereseret ? hvad mener du med lokal præget ???
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 11:12 #4
Måske<>  Hvad står PHP for hos dig?
Lokalpræget, er det en computerclub i en bestemt by?
Avatar billede rippie Nybegynder
22. august 2000 - 18:41 #5
php ? ved du ik hvad det er ?

klubben ligger i Ringsted men det er ik kun for ringsted, den hedder jo midtsjællands computer klub :o)

men php som skal bruges er indtil videre bare tilmeldings system
Avatar billede martin181 Nybegynder
11. september 2000 - 10:34 #6
Skal det være php - kan du ikke bruge ASP?
Avatar billede geko Nybegynder
18. september 2000 - 19:13 #7
hmmm lyder skægt nok, kig evt. på www.cyberfreak.dk/se hvis det er noget i den dur du søger...
Avatar billede drjones1 Nybegynder
22. september 2000 - 14:38 #8
Hvad Med:

Online spille mulighed.

Online konkurencer mod andre Klubber.?

Spil Debat.forum.

Nyheder om Spil og Konkurencer.

Dagens side (9) pige (for at brugere kommer igen)

Håber at det kan Hjælpe????
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2000 - 19:13 #9
Er der kun point i det eller kan der snakkes om et mindre beløb, når nu det er til noget kommercielt?