Avatar billede fjelle Nybegynder
17. juli 2002 - 22:12 Der er 4 kommentarer

Nokia 6210 + powerbook virker ikke!

Jeg kan sagtens opkoble til internettet, jeg kan også modtage mails i alle størrelser. Mit problem er at jeg ikke kan sende en mail, hvis jeg vedhædter en fil, hvis jeg ikke vedhæfter fil kan jeg godt, hvor ligger fejlen?
Jeg opkobler via infrarød port.
Avatar billede bpedersen Novice
18. juli 2002 - 00:17 #1
Hvor stor er filen du vedhæfter? Og hvilken fejl får du? Det kan evt. være at din ISP har en begrænsning. Har du prøvet at slette din emailkonto og oprette en ny?
Avatar billede fjelle Nybegynder
18. juli 2002 - 17:15 #2
filen er 239 kb, den stopper ved 39 kb, men det kan ikke være min e-mailkonto, da den virker ved fastnet forbindelse!
Avatar billede fjelle Nybegynder
18. juli 2002 - 17:15 #3
min opkobling hopper simpelthen af!
Avatar billede bpedersen Novice
19. juli 2002 - 09:13 #4
Bruger du High Speed Data? Hvem er din teleoperatør?