Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 21:27 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Feedback på design

hvilket design er fedest? http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design2/ eller http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design1/ og hvordan kan de køres bedre (ingen links funker, det er kun designet der tæller)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
17. juli 2002 - 21:31 #1
The purple gang, navnet alene antyder da at du skal have noget mere purple på siderne.

//akj
Avatar billede flax Nybegynder
17. juli 2002 - 21:32 #2
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 21:36 #3
Akj, prøv selv at lave et fedt design med farven lilla, det er fanme svært uden at gøre det for poppet, derfor jeg har valgt at bruge nogle blå farver på design2
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juli 2002 - 21:46 #4
Design ?  hmmmm det er jo kun teksten der er ændret med en anden´tabel farve :P  Men er til toeren selvom det er langt fra fedt.
Prøv at arbejde vidre med det som det er nu er det enormt tamt :)

/Michael Knudsen
Avatar billede yousif Nybegynder
17. juli 2002 - 21:47 #5
http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design1/ <- den er ok..

prøv at bruge verdana i stedet for det nuværende font..

ellers ok..
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 21:50 #6
designet skal bare bruges til inspiration til en flash version :D
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 21:53 #7
desuden vil jeg vurdere alt visuelt til at være et design
Avatar billede dk_akj Nybegynder
17. juli 2002 - 21:56 #8
ur_domm -> enig, men design1 er bedst.
Avatar billede cdc Novice
17. juli 2002 - 21:57 #9
Er som dk_akj skriver også til lidt purple i dit design som navnet siger.
Eller er det efter min mening intet design....En 4 kantet boks men text i, hvor er designet...?

Prøv at del siden op med flere rammer, hvis du skal bruge det, og få et banner i toppen der siger lidt om hvad siden indeholder og med en fed purple farve i.

Tag fadt i PS el. PSP og gå ind på sider som f.eks www.cwd.dk for at få lidt inspiration. Tænk også grundigt over hvor meget text den kommer til at indeholde. Hvis det ikke er så meget text, burde man ikke efter min mening lave en for høj side, da det bliver for meget tomrum...

/cdc
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 22:01 #10
lige en oplysning The Purple Gang er en csclan og dermed synes jeg logoet handler meget om siden, jeg har selvfølgelige tænkt mig at udfylde sitet med text, men dette ville være dumt når jeg ikke har lavet designet færdigt
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 22:04 #11
og lige for at vise at jeg sagtens kan lave et design (i jeres øjne) http://www.friserverplads.dk/ourdomain
Avatar billede cdc Novice
17. juli 2002 - 22:15 #12
Jeg siger ikke at du ikke kan designe, blott at dette ikke er design efter min smag. Vedr. den purple farve, ville det vel være lidt dumt at hedde "De grønne bude" og køre rundt i lyserødt tøj !
Du ville have en mening, og det var min, mere er der ikke ved den...

/cdc
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 22:17 #13
cdc >> Så du ville påstå at når vi spillede cs skulle vi være klædt i lilla ?
Avatar billede cdc Novice
17. juli 2002 - 22:26 #14
Hvorfor kalder i jer purple, når i ikke bruger farven lilla ? det var det jeg mente....
red devil er jo ikke grønn vel, eller Den røde barons flyver var ikke blå.
Hvis du synes farven lille er for feminin, hvorfor kalde clanen purple...

Det var det jeg mente...

/cdc
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 23:29 #15
ok du kan lige få noget baggrundsviden: The Purple Gang var en gangster familie i New York. og navnet kommer af at gangsterne var blå af kulde, da det var yngre gangstere der boede på gaden
Avatar billede armena Nybegynder
18. juli 2002 - 15:24 #16
http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design2/ der kan man ikke se teksten så godt så derfor er http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design1/ bedre og den har evt. også et logo. :)  Måske skulle du bruge en anden farve til teksten og skrift ! :) Min mening.
Avatar billede justdoit Nybegynder
18. juli 2002 - 15:30 #17
Avatar billede ur_doom Nybegynder
19. juli 2002 - 19:20 #18
Jeg har fulgt jeres råd og er kommet frem til http://www.friserverplads.dk/clan-aotd/design3/ det er dog stadig ikke det færdige resultat, så jeg vil gerne ha mere feedback
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2002 - 19:34 #19
Skriv lige stor G i gang hvis du skriver det i Purple. Vedr. fionten, havd med at bruge en font de brugrte meget på den tid "Andes" f.eks. Den er lidt charlston tiden....
Ellers synes jeg at den er blevet bedre

/cdc
Avatar billede ur_doom Nybegynder
19. juli 2002 - 20:13 #20
Andes ? Hvor kan jeg downloade den ? og jeg har rettet fejlen med G ;D, der var en del der sagde det, da jeg viste den frem
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2002 - 21:03 #21
http://www.themeworld.com/fonts/indexA4.shtml når der nu skal være lidt gangster over det, uden at være for rådt, ellers kan man bruge 1942 en slidt typewrighter font, det stod jo meget i aviserne om maffian
Avatar billede ur_doom Nybegynder
19. juli 2002 - 22:06 #22
cdc, hvor kan jeg så finde 1942, og god ide med at bygge hjemmesiden op som en gammel avis, lissom spillet "Gangsters"
Avatar billede ur_doom Nybegynder
19. juli 2002 - 22:15 #23
du mener 1979 ?
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2002 - 22:35 #24
fonten hedder 1942 report, og jeg kan ikke lige huske hvor jeg har den fra
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2002 - 22:41 #25
Avatar billede ur_doom Nybegynder
20. juli 2002 - 22:00 #26
thx man
Avatar billede ur_doom Nybegynder
20. juli 2002 - 22:02 #27
cdc, lav lige et svar hvor der bare står et eller andet, da du har hjulpet mig mest skal du ha de 30 point
Avatar billede cdc Novice
20. juli 2002 - 23:00 #28
svarer :o)

/cdc
Avatar billede ur_doom Nybegynder
21. juli 2002 - 14:55 #29
http://www.purples.tk <--- det færdige resultat