Avatar billede laumann Nybegynder
17. juli 2002 - 20:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Manglende lyd??????????

Jeg sidder med en 800mhz P4 hvor der et Creative Sounblaster lydkort.

Der er masser af lyd i højtalerne når man stikker en CD i drevet, men der er absolut ingen lyd, hverken fra Real Player eller Win2K.

Hvad gør den kloge??
Avatar billede mjo Nybegynder
17. juli 2002 - 20:32 #1
Bruger du den medfølgte driver?
Avatar billede peet-49 Novice
17. juli 2002 - 20:32 #2
Går i enhedshåndtering og fjerner lydenheder, og genstarter, så inst. win. driverne igen.
Avatar billede laumann Nybegynder
17. juli 2002 - 20:35 #3
Ja jeg bruger da driverne som fulgte med, og det har virket fint indtil videre. Og det virker jo stadig med en ganske alm. CD i drevet, men ikke når det software relateret.
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. juli 2002 - 20:40 #4
Er Wave-out slået til under Lyd-indstillinger?
Avatar billede laumann Nybegynder
17. juli 2002 - 20:49 #5
Måske er det et dumt spårgsmål, men hvor pokker slår jeg wave-out til i lydindstillinger?
Avatar billede laumann Nybegynder
17. juli 2002 - 20:55 #6
Ahaaa, du mener vel wave balance i lydstyrke kontrolpanelet!?

....og ja, den er slået til og skruet helt op!!
Avatar billede laumann Nybegynder
17. juli 2002 - 21:01 #7
100 point til den der kan hjælpe!!!!!!!!!!!
Avatar billede skadhauge Nybegynder
17. juli 2002 - 21:02 #8
når du proper en cd i og afspiller den kører den uden om lydkortet, det kræver intet lydkort for at kunne afspille  musik cd'er....prøv at gøre som peet49 siger... gå ind i
enhedshåndtering>fjern alle lydenheder>genstart>og dernæst installer dem igen fra original cd/eller download nye drivers!
Der er selvfølgelig også den mulighed at der er nogle enheder som er gemt i systemet på en eller anden måde. Det bedste du kan er at fjerne driverne i FEJLSIKRET TILSTAND, da denne tilstand af en eller anden grund er mere grundig!
Det hvertifalde min personlige erfaring!
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. juli 2002 - 21:04 #9
Undskyld jeg spørger - men startede P4 ikke fra 1,4 GHz?
Avatar billede peet-49 Novice
08. oktober 2002 - 09:49 #10
Har du et Audiokabel monteret på din cdrom?