Avatar billede emle Nybegynder
17. juli 2002 - 16:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mærkelig sygdom

Min computer har fået en mærkelig sygdom. Når jeg tænder for den tænder computeren, men ikke skærmen, den forbliver i standby. Så prøvede jeg at tage mine netværkskort, og mit grafikkort ud, og rense dem med et viskelæder, så virkede min computer, men ikke i lang, så gjorde den det samme igen, jeg har nu endnu engang, på samme måde, fået den oppe at køre igen. Hvad kan der være galt med den???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juli 2002 - 16:10 #1
har du prøvet det samme med dine RAM??
Avatar billede radiohead Nybegynder
17. juli 2002 - 16:13 #2
viskelæder? Lyder interessant :) Det et lille fif jeg er gået glip af :)
Avatar billede smiske Nybegynder
17. juli 2002 - 16:18 #3
Undskyld på forhånd for dette fyldspørgsmål.....men.....er det godt at rense sine PCI, AGP osv kort på den måde, hvad hjælper det?? Jeg mener, hvorfor lige viskelæder??

//Henrik
Avatar billede -123- Nybegynder
17. juli 2002 - 16:37 #4
jeg har sq ikke hørt den med et viskelæder før... men når jeg skal rense så puster jeg bare ned i mine solts og tøre mine kort af med en tør klud

men det kunne måske være dit grafikkort der bliver for varm... på lige at mærke på om det er mega varm når du tar det ud...
Avatar billede -123- Nybegynder
17. juli 2002 - 16:39 #5
men nu når nu snakker om at rense din pc kan du bruge en støvsuger(slots, grafikkort osv.)
Avatar billede akl_gr Nybegynder
17. juli 2002 - 20:10 #6
det emle mener er at han har renset kontaktfladerne, altså dem man stikker ned i slottet, med viskelæder. Det er et godt gammelt trick der på effektiv vis renser kontaktfladen uden at ridse og fedte som med, f.eks., kontaktrens
Avatar billede emle Nybegynder
17. juli 2002 - 20:13 #7
det er nemlig rigtigt
Avatar billede mrrius Nybegynder
19. juli 2002 - 23:14 #8
prøv evt at skifte bateriet i din bundkort
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2003 - 18:38 #9
takker for point :-)