Avatar billede fnulle43 Nybegynder
17. juli 2002 - 16:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Genlyd

Er der en eller andet der ved hvad problemmet er når der er genlyd når man snakker ved indgående kald til ens mobiltelefon. Ens konsentration er helt i bund når når ens stemme lyder højere i røret end den man snakker med. På forhånd tak.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juli 2002 - 16:08 #1
det er hvis du befinder dig i et område hvor der er knap så god dækning, elles kan det også være fordi at du skal skrue lidt ned for lyden
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
17. juli 2002 - 16:12 #2
det kan da ikke passe. Hvis jeg skruer ned kan jeg jo ikke høre dem i den anden ende og dækningen burde være i top da jeg sidder lige ved siden af telefonselvskabet
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
17. juli 2002 - 16:14 #3
men tak alligevel, det var nu et godt svar. Der må være noget andet man kan gøre
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juli 2002 - 16:16 #4
det er nu sådan jeg selv oplever det, bor selv ca to km fra en sender, men det sker alligevel hvis lyden er for høj

hvilken telefon er det??
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
17. juli 2002 - 16:16 #5
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
17. juli 2002 - 16:23 #6
Altså det er en Nokia 3310, det burde da ikke være noget problem, eller hvad?
Avatar billede csuperman Nybegynder
17. juli 2002 - 17:22 #7
Der kan ske en fejl ved nogle opkald, så lyden bliver forringet. Oplever det selv med min 6310. Hvis der går noget galt hos teleselskabet, under opkaldet kan det give genlyd. Hvis man så ringer op igen, er problemet ofte forsvundet.
/Csuperman.
Avatar billede csuperman Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:08 #8
Hva så...fundet problemet? ;-)