Avatar billede mightythor Nybegynder
17. juli 2002 - 15:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemme <-> Job

Hej Hej

Kan nogen henvise mig til sites med informationer til hvad der skal til for at jeg fra min hjemmePC kan bruge programmer og resourcer fra min jobPC?

Evt. fortælle mig hvilke programmer/installationer der skal til.
Avatar billede duhn Nybegynder
17. juli 2002 - 16:12 #1
kommer jo and på hvad du vil`??
men hvis du vil kunne styre din arbejds computer hjemmefra vil jeg anbefale dig at installere PCAnywhere 10.5. så kan du sætte den til hvad du har lyst til.
Avatar billede duhn Nybegynder
17. juli 2002 - 16:13 #2
fx. skrive videre videre på dine dokumenter eller hvad du vil.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2002 - 19:17 #3
Det kommer helt an på den sikkerhedspolitik dit firma bruger, om de overhoved tilladet at du tilgår den slags ressourcer ude fra. Herefter er løsningen ofte et spørgsmål om sikkerhed, hvilken firewall anvender dit firma, kan den bruge VPN eller dial back. osv osv
Avatar billede mightythor Nybegynder
19. juli 2002 - 15:34 #4
Okay ser ud til at det skal være PCanywhere
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. juli 2002 - 16:20 #5
Hvis du bruger PC anywhaere over internettet, kan du lige så godt offentliggøre alle dine passwords, samt fortælle alle hvordan de frit kan benytte din egen og firmaets servere og computere til alt hvad de har list, inclusiv ulovligheder, som du og dit firma så hæfter for. PCanywhere er et fremravende program på lukkede lan til fjren administration, men ikke beregnet til brug over internettet, med mindre det sker gennem VPN.

God fornøjelse og godt det ikke er mig der har det juridiske ansvar for det firma