Avatar billede snowsmurf Nybegynder
17. juli 2002 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skjule et script så ingen kan se det

Hej er der ikke mulighed for at skjule et script som henviser til en log fil i java som fx denne linie
<script language="JavaScript" src="XXXXX.js"></script>
så folk ikke bare kane vise kilde og se hvad filen hedder også få adgang til login osv!
Avatar billede goatshrine Nybegynder
17. juli 2002 - 14:55 #1
gem js. som asp. så fortolker serveren den som ASP hvis folk prøver at gå direkte til den.
Du kan prøve det, sådan plejer jeg at gøre med include filer så folk ikke kan se hvad der står i dem.
jeg ved dog ikke om det vil virke med js, men prøv.
Avatar billede cbp Nybegynder
17. juli 2002 - 14:57 #2
Det er ikke muligt at skjule JavaScript-kode da det skal downloades til browseren for at det kan udføres. Hvis du gerne vil gøre det så besværligt som muligt kan du følge denne artikel:

http://www.bakpedersen.dk/artikel.asp?id=4
Avatar billede disky Nybegynder
17. juli 2002 - 15:04 #3
snowsmurf:
Du er landet i en JAVA gruppe og dit spørgsmål omhandler Javascript.
De to ting har INTET tilfælles.

Luk venligst spørgsmålet og flyt det.

til de 2 andre:
Venligst lad være med at svare på spørgsmål der ikke hører hjemme her.
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
17. juli 2002 - 16:07 #4
disky-->seriøst burde jer der ved en masse om hvor det skal hen og hvordan man løser det, tænke lidt mere på at fx en som mig IKKE kender så meget til det og derfor kan lave fejl! Så der er sgu ingen grund til den slags måde at skrive tingene på, som om I bliver støt fordi man ikke lige kender forskel! DER ER NOK EN GRUND TIL man spørger om ting, og ja sorry men katagorierne er ikke altid logiske for en newbie eller en noob så tag dog en slapper!
Avatar billede disky Nybegynder
17. juli 2002 - 18:31 #5
hov hov, jeg har skam ikke skældt dig ud, hvis du føler det, må du undskylde.

men lad os kigge lidt på din kode '<script language="JavaScript'

Hov der står JavaScript ikke Java, og der findes en gruppe der hedder JavaScript, derfor den direkte udmelding.