Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:37 Der er 16 kommentarer

Microsoft Virtual Machine

Jeg har lige installeret WinXP...
Jeg gik derefter ind på www.netstationon.dk for at chatte i deres JAVA chat.
Da jeg ville starte chatten frem, kom der en besked om at den først skulle hente et program (Microsoft Virtual Machine)... Dette plejer min computer også når den lige er blevet geninstalleret.
Men denne gang kan den ikke hente Microsoft VM mere...
Jeg hentede så selv MSVM et andet sted på nettet, og forsøgte igen. Pludselig virkede det, og jeg lukkede vinduet. Men da jeg så forsøgte at starte igen, virker det nu ikke!

Nu kommer der bare den samme fejl, som hvis et billed ikke findes på en hjemmeside (altså den firkant, med en anden lille firkant i venstre hjørne)!

Hvorfor virker det ikke?
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:38 #1
download.com
Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:39 #2
Hva der?
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:39 #3
Søg på vm. f.eks. og du vil finde det rigtige link til windows hjemmeside...
Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:39 #4
Jeg har forsøgt at installere MSVM igen... Men det virker ikke!
Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:40 #5
Det er som om at internet explore ikke har forstået at VM er installeret og virker!
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:41 #6
søg på vm and xp...
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:42 #7
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:44 #8
Min broder har haft samme problem...
Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:44 #9
Siden refere til at hente fra dette link:
http://download.microsoft.com/download/vm/Install/3805/W9XNT4MeXP/EN-US/msjavx86.exe

Men filen eksistere ikke! Derfor har jeg hentet 'msjavx86.exe' fra en anden side... Og jeg har installeret det!
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:45 #10
FredG
"Read Windows Update"
After reading negative comments, went to Windows Update, scanned, and found same update. NOT for XP; ONLY for Win98 and NT. So, if you have problems with XP or 2000; this is why!! I'm running Win98SE, don't care about Sun, etc,; I use Microsoft Windows Update, and CNET scans. BE SURE to check with Windows Update before downloading..sometimes CNET says programs are for more operating systems than the program is REALLY for... Thanks CNET for the scanning procedures.
Avatar billede djproxima Nybegynder
16. juli 2002 - 16:46 #11
Hvad vil du sige med den tekst? Jeg kan ikke lige forstå hvad den har med mit problem at gøre!
Avatar billede ricky Nybegynder
16. juli 2002 - 16:53 #12
Jeg har nøjagtig samme problem... det lader til at Microsoft ikke har tænkt sig at supportere JAVA mere :( hvordan fanden de så ellers tror at de kan tillade sig det... men det er vel bare deres måde at presse alle til at bruge DirectX istedet :(
- det er sg. svinagtigt!

Jeg har en ven der hentede SUN's egen JAVA fortolker - men den suttede helt vildt r.v under XP.
Avatar billede djproxima Nybegynder
17. juli 2002 - 10:21 #13
Ok nu har jeg selv fundet ud af det.....
Man skal bare køre HELE windows updata så virker det...!!
Avatar billede ricky Nybegynder
17. juli 2002 - 10:45 #14
djproxima>> hvad mener du med HELE ?
Avatar billede ricky Nybegynder
17. juli 2002 - 13:30 #15
hvis andre har problemer kan den hentes her:
http://cert.uni-stuttgart.de/ms-ie-updates.php