Avatar billede snowsmurf Nybegynder
16. juli 2002 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette en database til brug for en tagwall!

Hej derude, nu ved jeg godt dette ikke er en gavebod, men jeg er på bar bund når det gælder fx brug af msql og asp! Og jeg skal bruge en tagwall til vores clan der kører på en msql database (har kun 105 points p.t.) så det er hvad jeg kan give for det. Nogen der overhovedet gider røre ved det? OBS tagwallen skal passe til www.sucsa-clan.dk (main)
Avatar billede disky Nybegynder
16. juli 2002 - 14:45 #1
spørg venligst i ASP gruppen istedet, herinde snakker vi kun om selve Mysql delen af det.

Du vil kunne få bedre hjælp i den anden gruppe, hvor der sikkert er folk med færdige løsninger.

Ellers kig evt. på www.netcoders.dk
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
16. juli 2002 - 14:50 #2
tak disky I will
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
16. juli 2002 - 14:51 #3
ok at lukke