Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 13:49 Der er 26 kommentarer

Cliche.dk

Hej alle!!
jeg har et webhotel og har betalt for et år, men efter ca. 7-8 måneder vil jeg gerne flytte til Cliche. Kan jeg det? altså flytte domænet kvit og frit?
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 13:51 #1
Ja, det kan du sagtens, men du får nok problemer hvis du forventer at få pengene for den resterende lejeperiode på dit gamle webhotel refunderet.

/r
Avatar billede coolcoder Nybegynder
16. juli 2002 - 13:55 #2
Cliche tager 140,- at flytte et .dk-domæne over til deres servere, incl. oprettelse osv.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. juli 2002 - 13:55 #3
Som runeevers skriver kan du sagtens det, og hvis din nuværende udbyder er en ordentlig udbyder, vil du også få dine penge tilbage uden problemer. Desværre er der mange i den branche, der ikke er helt fine i kanter.
Cliche er meget billige, og det skal du huske når du opdager at deres kundeservice ikke er den bedste der finder. man får hvad man betaler for og hos Cliche betaler du ikke meget

Hilsen
Kim - http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 13:56 #4
Tak alle!!
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 14:09 #5
du ka da ik gi 0 point ud.... fedte røv :-)
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 14:14 #6
Fejl fra min side:()
runeevers kom lige med et svar så du kan få dine 15, jeg er sq ikke ude på at snyde nogeN!
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 14:17 #7
he he.. 15 point er mange point... Den gang jeg var unggggg....... :-))
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 14:20 #8
Det var jo heller ikke jordens sværest spørgsmål :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. juli 2002 - 14:57 #9
bufferzone> Mener du helt seriøst at en kunde der betaler for 1 år host og vælger at flytte efter 7-8 måneder.. At han skal havde pengene tilbage for de sidste 4 måneder, hvis der ikke er prob. med webhotellet, men han bare søger en billigere host?
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 15:00 #10
Svar :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 15:00 #11
Ehh, prøver igen :p
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 15:01 #12
Hmm, jeg kan åbenbart ikke svare så det ser ud til at du bliver nød til at beholde dine points.
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 15:02 #13
LAV ET SVAR! IKKE KOMMENTAR :)!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 15:04 #14
Jamen for hutlan da.. Jeg markerer sq radiobutton ud fra svar, men stadigvæk bliver mit svar postet som en kommentar..(?)

Må være en bug i systemet :/
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 15:05 #15
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 15:05 #16
Vælg den!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. juli 2002 - 15:05 #17
test
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. juli 2002 - 15:06 #18
Det da ikke ud til at der er de store bug....
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 15:07 #19
test :-)
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 15:07 #20
Nix!
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. juli 2002 - 15:16 #21
bacardil>det har jeg selv fået, uden at bede om det, de kom på en check da jeg sagde mit hotel op.
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 15:20 #22
bufferzone-> hvilket webhotel havde du?
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2002 - 15:27 #23
Ved ik hvorfor, men det er nok fordi jeg allerede er blevet accepteret at jeg ikke kan svare igen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. juli 2002 - 15:37 #24
bufferzone> Den holder jo ikke og tror bestemt ikke at hverken store eller små gør det, har i hvertfald ikke hørt om det før du skrev det.

Det ville være det samme som hvis man lavet en aftale virsat også ville skifte til canal digital og gerne ville havde penge fra virsat.. Det holder ik. :)
Avatar billede megabad Nybegynder
19. juli 2002 - 02:40 #26
prøv det her
Det er et velkendt faktum, at det er nødvendigt for et website at blive set, og have en jævn tilgang af besøgende, for at have succes. FastFreeway metoden er højst sandsynligt den nemmeste og mest effektive metode du overhovedet kan bruge. http://www.fastfreeway.dk?ref=14456