Avatar billede zeidjon Nybegynder
16. juli 2002 - 02:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lifetec webcam driver...

Hej Alle

Jeg har et webcam(lifetec). da jeg købte det var der ingen problemer da jeg havde win2000 men nu er jeg gået over til xp og kan ikke få det til at virke med de medsendte drivere til win2000 og jeg kan ikke finde nogen driver til det...

Er der nogen der er rendt ind i tilsvarende problem og som måske ved om jeg kan bruge en anden universial driver eller ja hvad ved jeg...

På forhånd tak..

ZeiDjon
Avatar billede jimse Nybegynder
16. juli 2002 - 04:00 #1
Gå ind her og se om der er noget du kan bruge.
http://www.medion.de/
klik på servicepool/treiber&update/treiber/digital/internet-cameras/medioncameras/
Avatar billede zeidjon Nybegynder
16. juli 2002 - 14:21 #2
Kanon tak....!!

Jeg havde været derinde men havde overset det ... jeg prøvede en driver der ikke helt var til mit kamera... men det virker... så .. mange tak..

ZeiDjon
Avatar billede jimse Nybegynder
16. juli 2002 - 14:30 #3
Velbekommen.