Avatar billede hijklm Juniormester
15. juli 2002 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Dumt spørgsmål måske: 8310?

Ok, bare lige for at være sikker: det headset der medfølger til Nokia 8310, det kan man da ikke bruge til at tale i, vel?

Hvis ikke, så er det da egentlig ret usmart.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 11:52 #1
Jo det kan man godt
Avatar billede koon Nybegynder
15. juli 2002 - 11:53 #2
Det kan man sagtens
Avatar billede hrh Nybegynder
15. juli 2002 - 11:53 #3
Vis du køber en Nokia 8310 i en autorisered forhandler følger der et headset med i prisen. Det gjorde det i værtfald i til min. Og det kan lade sig gøre at snakke med et heatset men man skal lige finde ud af det først
Avatar billede hijklm Juniormester
15. juli 2002 - 11:54 #4
?? Hvor skal man så snakke "til" om man så må sige med headsettet? Den store clips eller hvad?
Avatar billede esoulman Nybegynder
15. juli 2002 - 12:03 #5
Nej da - der sidder en klips til at sætte det fast i tøjet, og længere oppe på ledningen en lille mikrofon som du så taler ind i. I nogle tilfælde kan der også sidde en knap til at tage telefonen eller lægge på.
Avatar billede hijklm Juniormester
15. juli 2002 - 12:05 #6
esoulman--> der medfulgte dette headset http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/popups/hdd1.html

Og den er købt fra ny i autoriset forhandler, men der sidder da ikke en mikrofon længere oppe på ledningen??
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. juli 2002 - 12:07 #7
micén sidder i klipsen sammen med knappen til at besvare opkaldet

MC
Avatar billede esoulman Nybegynder
15. juli 2002 - 12:12 #8
Jeps, på billedet kan man se at mikrofonen sidder i klipsen...
Avatar billede hijklm Juniormester
15. juli 2002 - 12:14 #9
Ok. Tak for svarene. :-)