Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 01:17 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Arbejde på pc-café ?

Hey...

Jeg søger deltidsarbejde (er jeg den eneste, som ikke kan finde freelance kategorien?), på en pc-café, eller noget lignende.

Jeg har absolut intet på papir, så det er lidt svært for mig at sige, hvad jeg kan, men al min fritid består i hardware/software opdatering/tweaking osv. osv., og jeg har tidligere arbejdet på den tidligere lokale pc-café her i Dragør, som er gået neden om og hjem, og derudover, så har jeg arbejder nogen ugers tid på pc-caféen Outpost, men efter nogen uheldige episoder, endte det med, at jeg sagde op.

Jeg er 15 år gammel, kan kontaktes på 117391075 på ICQ, eller tore@mail.dk .

Hvis der er _nogen_ form for interesse, så kontakt mig
endeligt.

Tore Bjørnson.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:24 #1
hej der er en som tumler med idéen om at starte en netCafe...(tiger_webdesign) det kunne måske være en idé at snakke m. ham...
her er referencen: http://www.eksperten.dk/spm/235458
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 01:32 #2
Jeg kunne godt hjælpe dig, hvis du lige gad at skrive hvilken by du er fra ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 01:32 #3
Jeg ser på linket - thx.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 01:32 #4
Dragør... skrev jeg da også! :) Sådan mere eller mindre utydeligt! :D

Anyways... du kan jo finde mig på ICQ/mailen.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 01:47 #5
Dragør = Jeg aner ikke hvor det er......
Vejle = Ansat! Sådan næsten da :)
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 01:49 #6
Dragør ligger på Amager - lige ved siden af Kastrup (den enormt larmende by, med de enormt mange store fugle, med motorer). Vejle er måske lidt for langt væk så... kedeligt nok! :/
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:15 #7
Er du sikker??
Jeg tror at du har forstand på pc'er, hvilket jeg manger lidt af....
Ok, vi betaler taxaen, den første md.
Derfor forventer vi altså også, at du har forstand på det du siger!

Jeg er medejer af "GameBlock" - Og vi mangler en som dig!
Men reglerne er hårde, da vi har omkring 20 ansøgende om dagen, og disse tal stiger.
Avatar billede eflow Nybegynder
15. juli 2002 - 04:08 #8
bride>> har du overhovedet nogen idé om hvad en taxa fra dragør til vejle koster? har du hørt om tog, er (lidt) billigere ... :p
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. juli 2002 - 06:18 #9
jeg tror ik man skal tage brideonline.dk så seriøs

http://www.eksperten.dk/spm/235766
http://www.eksperten.dk/spm/235767
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 07:57 #10
Well, vi holder da brideonline op på sin aftale - vi ved jo hvem han er, og vi ved hvad han har tilbudt :D
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 08:10 #11
Vedr.  brideonline.dk  så kan han jo sagtens lave tilbud:

Kontoen er ikke aktiv
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 08:13 #12
nå ja - han blev slettet her: http://exp.dk/spm/235764
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 13:11 #13
Derudover, så skal du tænke på, at jeg starter i 9. klasse næste år, og jeg får et meget hårdt år på skolen. Dermed, vil det måske ikke være så smart, med 3-4 transport, hver gang jeg skal på arbejde... :/
Avatar billede skurggman Nybegynder
15. juli 2002 - 16:22 #14
9. kl. et hårdt skoleår??? I DON*T THINK SO...

- men nå whatever
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 16:26 #15
Er hvad jeg har fået af vide + eksamner osv., så.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. juli 2002 - 16:29 #16
giver skurggman ret, 9klasse er bare repetetioner så hvis du har hørt ordenligt efter de andre år såå
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 17:07 #17
Er det nu jeg skal komme med det pinlige svar? :)

Ej, okai... det går fint nok - måske lige bortset fra fysik/kemi teori... :P
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:25 #18
hmm alaza kender det navn fra et sted... håber ikke det er ham jeg tror det kan være :P. hvis det er ham huh.... *g*
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:27 #19
btw den her hører til i  Eksperten : Job/opgaver =P
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:41 #20
Uha, piv hva' dipzor. Du ved jo godt selv, at de var jer, som lamede, I kan bare ikke indrømme, at I drev den café, som små børn.
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:43 #21
ja tut tut .... du pevvvvv som en 3aarlig fordig du ikke altid kunne få din vilje det endte jo med at du ikke mødte op når du skulle efter vagtplannen derfor fik jeg nogle dejlige 14timers vagter tak skal du have !
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:45 #22
og så den måde du opførte dig over vores chef... ? jeg ringer til preetz whinnnnneeee (pretz en medejer) jeg ringeer til jonassss whiiiiiin(jonas endu en medejer) kan kun sige anset ikke denne mand !
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:46 #23
stavefejl er gratis
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:46 #24
lol... se, du aner jo åbenlyst ikke hvad du snakker om. I kunne ikke en gang lave en tidsplan, og informere de ansatte om, hvornår de skulle arbejde, eller hvor de skulle henvende sig, for at få af vide, hvornår man skulle arbejde.

Derudover, så har jeg ALDRIG I MIT LIV sagt, at jeg gider sidde som en *****, bag en kasse, og betjene kunder. Not my style... holder mig til det konstruktive. Kan du se, hvorfor det gik galt?
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:47 #25
well gider ikke at snakke om det sket er sket. men held og lykke med at finde et job
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:48 #26
Du er syg nok til grammatik. Btw... Jonas sagde, at han var medejer af caféen. Men det er også fint nok, at folk lyver over for hinanden åbenlyst derinde? Okai...

Derudover, så var Preetz den eneste derinde, som forstod tingene. Det var jo derfor, at jeg ville henvende mig til ham. Det var også den absolut eneste grund til, at jeg gad arbejde derinde.
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:48 #27
jeg vidste da altid hvornår jeg havde vagt ? jeg var der til tiden og jeg ringede davligt for at høre mig ad om jeg havde vagt der blev lavet en fast vagtplan vær uge. men som sagt jeg har intet imod din person. held og lykke fremover.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:49 #28
Det er nemlig den instilling, i hele tiden har kørt. I kører surt, fordi I har begået en fejl, og så piver i over, at vi andre opfører os lame. Men når det kommer til stykket, så har det hele tiden været jer, som ikke vidste hverken det ene eller det andet.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:50 #29
Du har intet imod min person? Derfor du sidder og siger, at jeg kun skaber problemer osv... ehm, okai.

Hvis jeg bare havde fået FORTALT, at jeg skulle ringe derind dagligt, og jeg I har bare FATTET, at jeg ikke skulle sidde bag disken, så havde det hele nok løst sig til det bere.
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:50 #30
hvis du vil diskutere så smid mig en /msg på irc gider ikke snakke om det her på eksperten
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:51 #31
Nej, det kunne jo gå helt galt, hvis alle vidste, hvordan I opførte/opfører jer. Okai, dit nick er ?
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:52 #32
som sagt sket er sket. jeg fortæler bare om dig ligesom hvis man andmelder et produkt. kan ikke huske at der var andet end problemmer.
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:53 #33
kan vi snakke om 10dages tid skal til paris imorgen så skal havet pakket og ordnet det sidste.
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. juli 2002 - 18:53 #34
det = de
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2002 - 18:55 #35
Fair 'n square, men dit nick er ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 02:36 #36
Jeg lukker, og accepterer ikke, da det ikke endte med, at jeg fik et job! :(
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juli 2002 - 02:41 #37
har du overvejet Stepstone eller din lokale arbejds formidling?!!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 02:47 #38
Lokalearbejdsformidling?

Stepstone? :D