Avatar billede ulbritt Nybegynder
20. august 2000 - 20:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

recording level for lav

når jeg optager lyd i audio fx i cubase, optager den meget lavt i forhold til inputtet. jeg har skruet op for line-in record level i windowsmixeren og der er rigeligt med input level. nogen forslag?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 20:08 #1
Prøv at sætte stikket i mikrofon-inputtet i stedet for, og kører det derigennem ... skru evt. op for denne også, og se, om det hjælper dig ?
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 20:36 #2
jeg lytter lige med her en gang
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:51 #3
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede ulbritt Nybegynder
29. september 2000 - 21:59 #4
Jeg har jo ikke fået noget svar (der virker)
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 02:29 #5
Næh høne - accepter dit eget svar og opret et nyt spm. det er sgu blevet glemt af alle andre end mig og phylox he he
Avatar billede ulbritt Nybegynder
12. november 2000 - 14:08 #6
jeg synes sgu jeg havde gjort det nå men ingen rigtige - ellers tak