Avatar billede que_questo Nybegynder
14. juli 2002 - 21:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genetablering af funktioner i Win2K ?

Jeg har formateret min computer idag men har lavet en fejltagelse.

Da jeg havde nogle problemer med installationen af mit Tastatur og min mus, fjernede jeg begge dele fra enhedshåndteringen og genstartede.

Dette resulterede imidlertidig i at jeg ikke kunne hverken taste eller klikke OK til det logon der kommer umiddelbart efter opstart.

Altså kan jeg ikke komme videre ! Jeg har prøvet med reperation af Win2K installationen og fejlsikret tilstand - men intet hjælper.

Hvad gør jeg ?

Jeg kan ikke - eller vil være meget ked af, bare at formatere c drevet og geninstalere, da jeg allerede har flyttet vigtige dokumenter til samme drev uden at have dem andre steder.

Krydser fingre... :-)
Avatar billede esoulman Nybegynder
14. juli 2002 - 21:24 #1
Hmmm... meget mærkeligt - den burde jo selv detecte at et tastatur er sat til osv. Meldte repair funktionen ingen error?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juli 2002 - 21:25 #2
Jeg ville nok få fat i en mus og et tastatur som win2k vil genkende med det samme i stedet for. ellers skal du få fat i de drivere du skal bruge og læge dem ind.
Avatar billede que_questo Nybegynder
14. juli 2002 - 21:33 #3
ingen meldinger under repair - og jeg gjorde netop også som beskrevet da jeg selv troede at de bare ville blive detectet igen efter opstart.

pilfinger > Hvordan skal jeg få driverne lagt ind - når jeg ikke kan komme videre en det første logon efter opstart ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. juli 2002 - 21:38 #4
Hvad med fejlsikret tilstand?
Avatar billede que_questo Nybegynder
14. juli 2002 - 21:43 #5
som skrevet har jeg også prøvet det - men selv der virker musen eller tastaturet heller ikke :O(
Avatar billede que_questo Nybegynder
14. juli 2002 - 21:53 #6
Nevermind, det haster lidt, så nu har jeg sq formateret og installerer igen.
Takker.
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. juli 2002 - 22:37 #7
Ok... overså jeg lige. Ærgeligt ...