Avatar billede zipp Nybegynder
14. juli 2002 - 21:04 Der er 5 kommentarer

labels program

Hej, jeg søger efter et labels freeware program hvor jeg kan printe både stregkode og tekst.
Er der nogen der har noget.

Hilsen Matthias
Avatar billede muleen Nybegynder
14. juli 2002 - 22:54 #1
nope...

sorry ville gerne havde julpet...

//muleen
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. juli 2002 - 23:34 #2
Stregkode og tekst på hvad?
Labelprogram? til cd'er eller hva? eller til stregkoder?

Jeg kan garanteret finde det du søger.
Avatar billede zipp Nybegynder
15. juli 2002 - 07:13 #3
Et program, hvor jeg kan udprinte et navn, nummer og en stregkode på et A4 ark.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 11:44 #4
Så brug dette program:
http://download.com.com/3000-2067-3424649.html?tag=lst-0-1

Det er en stregkode generator, den kan rpinte ud mm. Teksten tilpasser sig stregkoden.

--> hb5v6
Avatar billede uda Praktikant
25. marts 2005 - 06:59 #5
Ingen freeware, men en fuldt fungerende demo i 30 dage.
hent på www.seagullscientific.com som er et professionelt program til generering af stregkoder og tekster til udprintning på alle windows printerdrivere.
Hvis du ikke vil have en demoudgave af denne kan du bruge de forskellige muligheder der findes på www.tec-it.com hvor demoerne absolut er brugbare, da demoen kun sætter en tynd streg igennem en stregkode og dette har ikke betydning for læsningen af denne.