Avatar billede blmmer Nybegynder
14. juli 2002 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder man og deler et ukendt filnavn

Afslutning på spørsmål kan kun besvares af

medions
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. juli 2002 - 20:44 #1
Det må max gives 200 for et spørgsmål så du må få coltau til at give 100 til medions eller bliver du anmeldt for point overførsel...
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. juli 2002 - 20:45 #2
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. juli 2002 - 20:53 #3
Prøv at kaste et blik på reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Og læs specilt, 2 -> 1 -> 15:

2 Regler for brug af eksperten.dk

  1. Det er ikke tilladt at:

    15. udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 21:31 #4
Ja du skal lave et svar selv og snuppe dine point da du maks må give 200 point ud til et svar.

Resten\CoAdmin
Avatar billede blmmer Nybegynder
14. juli 2002 - 21:58 #5
når jeg må jo heller lukker.

SÅ må vi se hvad jurien kan komme frem til med hensyn til hvem skal have hvad. men det er de vel ikke modige nok til at besvare.
At man ikke kan se når man følger et spørsmål at der er ved at ske en "ulovlighed" og så stoppe personen i tide, men venter til man har set om man selv har fået point. DET VAR DOG DEN VÆRSTE. FY SKAM DIG. eagleeye
og dette er med meget modvilie men da der stadig skal være mulighed for lidt hjælp så må dette ske.
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. juli 2002 - 22:04 #6
Jeg kan på ingen måde se hvordan du vil dele points ud fra den beskrivelse...

Jeg er overbevist om at coltau var fuld ud tilfreds med 50/75 points hvis du bare forklarede at medions svar var lige det du søgte, det ville jeg være. Du misforstår hele fidusen her, det er nødvendigvis ikke kun en som skal havde points men de kan deles blande de svar man finde bedst...