Avatar billede profix_ Nybegynder
14. juli 2002 - 19:41 Der er 6 kommentarer

Trafik & belastning på internettet og diverse serverer

Er der nogen der ligger inde med links til trafik & belastning på internet og diverse serverer,
ex. TDC o.s.v.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2002 - 20:13 #1
Den slags oplysninger finder du næppe, det ville være forretnings- og sikkerhedsmæsigt dumt at afsløre den slags. Trafik og belastning er ofte det samme som indtjening og hvis man oven i købet afsløre hvilke servere der belastes med hvor meget ville det både være let at aflure gode forretningsideer samt forstyrre disse.

Der er en gren af hacker branchen, der direkte går efter logfiler og statestik oplysninger på konkurrerende sites

Hilsen
Kim - http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede profix_ Nybegynder
14. juli 2002 - 20:20 #2
Teledanmark, TDC etc. har da tidligere haft
en oversigt over belastning de forskellige steder i danmark....
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2002 - 21:09 #3
Jeg tror du forveksler belastning med antal unikke besøg. Belastning er antal unippe besøg pr. sekund. Er det antal unikke besøg du søger?
Avatar billede profix_ Nybegynder
14. juli 2002 - 21:16 #4
Ja eksempelvis - og ikke kun nødvendigvis fra danmark.... antal unikke besøg giver også en ide om belastningen...
Avatar billede profix_ Nybegynder
15. juli 2002 - 06:22 #6
Flere ?