Avatar billede anna Nybegynder
20. august 2000 - 15:54 Der er 4 kommentarer

Foretrukne på F:

Jeg ønsket at mine foretrukne bookmarks skal gemmes på min server, og ikke i c:\\windows\\foretrukne.

Hvordan kan man ændre det i IE5.0 ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2000 - 21:42 #1
I Windows ME (tror jeg nok) er der noget her i registrerings databasen:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\Currentversion\\Explorer\\Shell Folders

eller

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\Currentversion\\Explorer\\User Shell Folders

eller

HKEY_USERS\\DEFAULT\\Software\\Microsoft\\Windows\\Currentversion\\Explorer\\Shell Folders

eller

HKEY_USERS\\DEFAULT\\Software\\Microsoft\\Windows\\Currentversion\\Explorer\\User Shell Folders
Avatar billede anna Nybegynder
21. august 2000 - 12:00 #2
Jeg bruger WIN98
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2000 - 15:26 #3
Jeg tror ikke at det er et problem, men jeg kan da godt lige se om jeg kan finde et program, som kan rette disse ting til.

Du kunne jo evt. se om disse ting ligger i registrerings databasen .. det skulle være lige til at gå til.
Avatar billede dcasso Nybegynder
17. oktober 2000 - 22:35 #4
Det som Goulduck siger, er skam ikke helt ved siden af.

I 95/98/98se/98me kan du bare gå ind i
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\CurrentVersion\\Explorer\\Shell Folders i registreringseditoren, her skal du bare ændre Favorites og genstarte pc\'en. (Efter du selvfølgelig har flyttet dine favoritter

Kort intro til registreringseditoren:
Startes via Start\\kør(el. run)
Her skrives regedit
Og så skal du bare finde den sti, som jeg har skrevet ovenover
Dobbeltklik på Favorites i højre del af programmet og ændre navnet
Og genstart pc\'en for at gemme ændringerne