Avatar billede tooleys Nybegynder
14. juli 2002 - 04:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller

Hej allesammen....impulskøb, skulle dette spørgsmål hedde. Jeg havde længe ønsket mig en mp3-aspiller, og i dag så jeg på edbpriser, at den lille roste "Zani mini pop 3" fra Zanicom var gået helt vildt ned i prisen (-33%), så man kunne få den for 399 kr. Jeg gik amok og bestilte den....MEN...først bagefter begyndte hjernen at køre igen: 32 Mega, hvor meget musik kan den så kapere? Ikke ret meget i 128-kvalitet, vel? Så kan man opgradere den med op til 128 mega flash kort? Og hvor mange numre er det så? De megafede med plads til 6-10 Gb er vel for dyre...?

Budgettet var/er stramt (7-800 kr. max.). Nu er det ikke fordi jeg skal ud at løbe med den, men jeg havde forestillet mig, at jeg kunne bruge den til at have mine yndlingsplader med på ferie og udlugter, så måske skulle jeg købe en af de cd-aspillere som også kan læse mp3? (jeg menes at have set flere af slagsen på tilbud). Jeg har nogle gode høretelefoner i forvejen.

Tak på forhånd, Tooleys

P.S.= Jeg håber, I kan give mig et råd, jeg kan jo stadig sende den retur....Ellers, findes der andre fjolser end just mig, kan I da købe den ubrugt LOL
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
14. juli 2002 - 04:48 #1
jeps send den tilbage og køb en cd afspiller med understøtning for mp3 cd'er, mp3 afspillere er ikke specielt "gode" mere, det er også derfor de falder i pris lige for tiden. så mit råd er ihvertfald køb en Mini Disc med understøtning for LP4 eller det ovennævnte :-)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
14. juli 2002 - 10:33 #2
Hvis du er rigtig heldig kontakter du nogle Aldi forretninger og spørger dem om de har flere af de mp3 cd afspillere som de solgte, jeg gik selv ned og spurgte og de havde sgu en 10-12  stk. tilbage i mit lokale Aldi marked, og den købte jeg og det er jeg glad for :) Jeg skal heller ikke løbe med den, men det er da stadigvæk meget godt at den har 400 sek. antishock på mp3 cd'er og 100 sek på almindelige cd'er, så jep køb du dig en mp3 cd
Avatar billede tooleys Nybegynder
14. juli 2002 - 13:35 #3
Ratzay, hvad var det for et mærke, og hvad kostede den? Jeg har lige set en model fra Luxor til 579 kr. Der var dog kun 120 sek antishock på mp3 og 45 på almindelige cd'er. Jeg tror vist, jeg vil følge dit råd.....
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. juli 2002 - 13:29 #4
Det er ikke en mærkevare, men det behøver det jo heller ikke og være :)  Den kører jo udemærket. Den kostede mig 700 kr. Jeg har et billed af den på www.retsej.dk/xpt/aldi.jpg og der står også lidt mere om den der.
Avatar billede tooleys Nybegynder
15. juli 2002 - 18:32 #5
Ok, ratzay. Mange tak. Heldigvis nåede jeg at få ændret ordren inden varen blev afsendt. I stedet for snuppede jeg (samme sted) en anden model, dyrere, men meget lig den som du har.

Som sagt, det er mest for at kunne have min musik med på vej til arbejde, gåture osv..., så det gør ikke noget, at den har de bevægelige dele.

Det er en A-MAX NAPA 315, tror jeg nok. Tjek linket, hvis I er nysgerrige. Ellers tak for svarene....Hygge, Tooleys.

http://www.jack-dtp.dk/shop/productinfo.asp?id=713
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
16. juli 2002 - 05:21 #6
Jamen tak for points og god fornøjelse med afspilleren den ser da fino ud :)