Avatar billede poxar Nybegynder
14. juli 2002 - 01:49 Der er 12 kommentarer

gratis mods

nogle der har nogle links til nogle ting man kan gøre med de ting man har og ikke behøver at købe noget ekstra.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
14. juli 2002 - 10:30 #1
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
14. juli 2002 - 10:48 #2
Hvis det ikke lige var fordi jeg så katagorien, fattede jeg ikke rigtig spørgsmålet... :)
Avatar billede poxar Nybegynder
14. juli 2002 - 13:24 #3
nogle gratis mods, mods der ikke koster penge.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
14. juli 2002 - 14:37 #4
Hvis du finder sådan et sted, vil jeg også gerne lige have en 18,1" fladskærm... Du regner ikke seriøst med at der er et sted på internette hvor man gratis kan få den slags...?
Avatar billede sopp.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:48 #5
Det er sku lidt svært at lave din pc om uden at skulle betale
men små ting du kan gøre er at smide blæser i selv skære ud til dem
og hvis du tripper helt så smid små dioder ind i de blæser så de lyser op om natten 1 80mm blæser koster ca 30kr og en diode ca 2kr
men ellers tro jeg du skal op mned lidt penge
Avatar billede peter_jensen Nybegynder
19. juli 2002 - 12:53 #6
Check det her link: http://www.2cooltek.com
Avatar billede miljoeken Nybegynder
01. august 2002 - 21:49 #7
sopp.dk >> hvor finder du de dioder? og skal man selv lodde dem osv..?
Avatar billede c8 Nybegynder
11. august 2002 - 11:51 #8
gratis mods....ja/nej, helt gratis er der meget få ting der er, men det er da muligt at lave en masse forskellige mods, uden at skulle spendere flere hundrede af kroner!
Desuden er det tit alt for dyrt at købe sine stumper i g-shop ogligende butikker. steder som Brinck elektronik er meget billigere.
Avatar billede sopp.dk Nybegynder
12. august 2002 - 04:28 #9
Ja alle mine dioder er købt i Brinck http://www.brinck.dk/
der kan du også få runde kabler der gør den jo også lidt feder
Avatar billede miljoeken Nybegynder
12. august 2002 - 15:22 #10
de dioder du snakker om, kan de lyse hele kabinettet op? eller er det sådan nogle dioder som du sætter i fronten, som viser når computeren arbejder osv.?
Avatar billede predator_ Nybegynder
08. september 2002 - 16:25 #11
nogle ikke gratis, men billige mods: www.metku.net
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
16. september 2002 - 01:45 #12
se på www.pc-lir.dk det kan ikke være gratis men det koster ikke en herrergård