Avatar billede maskinen2000 Nybegynder
13. juli 2002 - 21:13 Der er 1 kommentar

mod_rewrite & document_root

Når jeg benytter mod_rewrite til at omskrive URL's så får jeg problemer med DOCUMENT_ROOT der åbenbart ikke passer, eller slet ikke sættes til andet end

/var/www/html

selvom phpinfo() ligger i f.eks.

/var/www/user/scripts/bla/bla

Jeg kan ikke bare sætte den i httpd.conf filen i <virtualhost> da min mod_rewrite jo omskriver til mange forskellige mapper - og DOCUMENT_ROOT gerne skulle passe til den mappe der omskrives til.

RH7.3 linux, PHP 4.x

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. juli 2002 - 22:55 #1
post din konfiguration... ellers er det lidt svært at hjælpe...