Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
13. juli 2002 - 15:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søg efter "Åbne spørgsmål, hvor du deltager"

Kunne det evt. lade sig gøre at implementere en søgefunktion, der kan vise de spørgsmål, hvor man deltager, som stadig er åbne?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. juli 2002 - 15:43 #1
hvis du under din konto klikker på "spørgsmål hvor du deltager" og på den liste klikker på @'et oven over flagene bliver spørgsmålene sorteret efter deres status.... :)
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
13. juli 2002 - 16:08 #2
Hmmm.. @'et er i den kolonne med de gule og grønne flag.. Skal de forestille at betyde om spørgsmålet er besvaret eller ej?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. juli 2002 - 16:09 #3
prøv http://www.eksperten.dk/spm/209594 har spurgt om det samme.. og det virker faktisk ;o)
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
13. juli 2002 - 16:14 #4
Ah, nu tror jeg, jeg har luret det. Flaget har den ene farve, hvis der er et svar, og den anden, hvis der ikke er. Det, jeg leder efter, er en måde at få listet de spørgsmål, der ikke har et svar, _der_er_blevet_accepteret_ og dermed stadig er åbne..
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
13. juli 2002 - 16:22 #5
jelzin101: Ah, ok, sorry, du har ret! Der var bare lige en del spørgsmål, der skulle bladres igennem, før jeg opdagede de der turkise flag.. Jeg siger mange tak!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. juli 2002 - 16:33 #6
;) np ;0)