Avatar billede garfield1 Nybegynder
20. august 2000 - 10:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med min Canon BJC-620 printer

Jeg kan ikke få min printer til at føre papiret ind i selve printeren. Den hiver lidt fat i papiret for derefter at slippe den igen.

Hvad kan der være i vejen, og hvad skal jeg gøre for at få den til at fungere igen?
Avatar billede renis Nybegynder
20. august 2000 - 11:06 #1
Der er to muligheder.:

1. Har du en pakke papir der ikke er taget hul på, så prøv at lægge NYT papir i bakken...
Det gamle papir kan være for tørt eller for fugtigt.

2. Prøv med en klud med sprit på at rense det hjul, der trækker papiret ind, der kan godt sidde noget papirstøv der gør at rullen er blevet glat.
Rullen kan også være så gammel at det skal skiftes fordi den er blevet hård.

Er der en ny eller ældre printer ?
Avatar billede garfield1 Nybegynder
20. august 2000 - 11:08 #2
Den har nok 7-8 år på bagen.
Avatar billede garfield1 Nybegynder
20. august 2000 - 11:27 #3
1: har skiftet papiret. Stadig samme problem.

Skal jeg til at skille printeren fra hinanden for at rense hjulet? Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan jeg ellers skulle komme til at rense hjulet.
Avatar billede renis Nybegynder
20. august 2000 - 12:22 #4
Du burde kunne komme til rullen uden at skulle skille printeren ad, kig ind der hvor papiret køre ind og se om du ikke kan komme til den vej.

Der skal ikke så meget til

Rene
Avatar billede garfield1 Nybegynder
20. august 2000 - 14:20 #5
Jeg har forsøgt at rense rullerne. Men det er som om printeren ikke rigtigt tager fat på papiret. Den kan med nød føre papiret lidt ind, men så heller ikke længere.
Avatar billede renis Nybegynder
20. august 2000 - 14:37 #6
jeg er bange for at rullerne er klar til udkiftning og det kan desværre ikke svare sig med de priser der er på nye printere idag - Sorry

sidste forsøg - Kan du skrive en testside på printeren ?
Avatar billede garfield1 Nybegynder
20. august 2000 - 15:28 #7
Nej. Ingen testside. Tak for hjælpen. Jeg skal købe en ny printer.
Avatar billede ralf Nybegynder
20. august 2000 - 18:10 #8
Hej
Hold deg langt vekk fra Canon, den support du kan vente deg her er praktisk talt = 0.
mvh
Ralf
Avatar billede renis Nybegynder
20. august 2000 - 19:38 #9
Enig, man kan sige meget, men HP HP HP......
Avatar billede burningice Nybegynder
23. august 2000 - 15:44 #10
HP styrer