Avatar billede ulbritt Nybegynder
20. august 2000 - 00:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows mixer

når jeg har fjernet mixeren fra værktøjslinien, hvordan får den så frem igen.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. august 2000 - 00:35 #1
gå ind i kontrolpanelet, dobbeltklik på \"multimedie\" ikonet og sæt hak i \"vis volumekontrol i taskbaren\" (mener det hedder sådan *G* kører selv med en engelsk udgave!)
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 02:32 #2
hej høne - Hvordan går det med tømrerarbejdet på studiet ?
Avatar billede ulbritt Nybegynder
20. august 2000 - 11:46 #3
kimrosgaard, det er kun lydstyrken, jeg skal bruge mixeren
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 13:22 #4
start - programmer - tilbehør - underholdning - lydstyrke/optager
her ligger de - hvis det altså er dem du mener. venstreklik og hold inde på den af dem du vil have med dig - træk den så ned i på menulinjen lige ved siden af start - så ligger den ihvertilfælde der
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 20:35 #5
takker for pointene fra hønen.