Avatar billede cyberlock Nybegynder
12. juli 2002 - 19:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min Computer Genstarter af sig selv

Hejsa jeg har et Problem..! min computer genstarter af sig selv lige pludselig midt i alt det jeg laver og selv om jeg ik laver noget.. den genstarter ca 5-6 gange om dagen..! først trode jeg det var Pga Varme så jeg har sat 2 gange 9mm blæse køler i den og den laver samme nummer..!

hvad kan være Fejlen i dette tilfælde
mvh Cyberlock
Avatar billede eyes Nybegynder
12. juli 2002 - 19:16 #1
har du OC din processor ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. juli 2002 - 19:16 #2
hvis du kører xp:

Denne computer > egenskaber > avenceret > start og genoprettelse(indstillinger) - her kan du slå genstart ved systemfejl fra.
XP laver så en fejlmeddelelse i stedet, som du kan læse.
Avatar billede profix_ Nybegynder
12. juli 2002 - 19:17 #3
Har du programmer der går i konflikt med hinanden - FOR MANGE PROGRAMMER KØRENDE SAMTIDIG...
Avatar billede cyberlock Nybegynder
12. juli 2002 - 19:20 #4
jeg har ikke programmer der går konflikt. den gøre det også om natten hvor jeg selt ik bruger noget
Avatar billede cyberlock Nybegynder
12. juli 2002 - 19:29 #5
nej jeg Køre Windows 2000 Pro.! ikke Win XP
eyes OC din Processor hvad mener du med det
Avatar billede gsimo Nybegynder
12. juli 2002 - 21:35 #6
udskift dine system filer via. din cd (hvis du kører xp) det løser nok problemet (har været ude for noget ligende)
Avatar billede cyberlock Nybegynder
13. juli 2002 - 00:33 #7
da metal hansen havde ret giver jeg ham de point der var ude.. ellers tak for hjælpen gutter
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juli 2002 - 08:55 #8
og jeg siger tak for point :)